< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

...sve i svasta...


LINKOVI

Blog.hr
black hat
lovely pebble
marička
nully
Parvus Gollum
Parvus Gollum (drugi blog)
bloody
Luna;)
***iv@n@***
Čaknut@
ivana&bill
čokolada je njamiiii
likucrnom1
billova princeza
čikn legs
kimih
tea
MECKI
Kristina
stella_666
...mony...:)
BILL IS THE BEST!!!!!
~¨¨¤¨¨~lOsT @Ng€lS~¨¨¤¨¨~
DODO
*ninica*
The Duck
†SrN@~~~Gothic Girl†
kinder
x...I wOnT HiS L.O.V.3...x
mirta
~°M€cKi_Th€_ouT$id€R°~
s.o.a.d.-girl
Freak_on_a_leash
Crna_Orhideja
tHe MaDnEsS
Obična smrtnica
*°~¤ DeB!LLaNa's BlOgChE ¤~°*
Billowa_Tammy
Tomova malena
~..::~MissKaulitz~::..~
mona das unmoglich madchen
¤..::SiLvER RaiN::..¤
†_Vampire Princess Nicky_†
.:Billova maLLa:.
*~.°luška°.~*
ich liebe Bill
Sweet child

moj banner napravio mi ga je dj dodo...bas je srce









Kontakt

icq: 209728606
msn: natasa.borscak@hotmail.com


Free Web Counter



ponedjeljak, 29.01.2007.

haj
evo svratila ja da malo napisem novi post iako bas nemam vremena stara mi neda uopce na komp
sada upravo stara uci s my sestrom a stari nekaj radi na drugom kompu u drugoj sobi tak da sam uhvatila priliku da napisem novi post
stavit cu vam jedan crtez:


nacrtala sam ga pod crkvenim vjeronaukom kad mi je bilo jako dosadno
tamo crkavam od dosade
ono prvi sat ucimo o isusovom rodjenju
prica svecenik o tom dva dana bla bla bla
drugi put idemo to zapisat kaj smo prosli sat pricali
onda treci sat to sve ponavljamo
a svecenik ono ponavlja tak da sve prica od rijeci do rijeci kaj imamo zapisano u biljeznici
mislim stvarno stalno jedno te isto
onda cetvrti sat gledamo crtic o isusovom rodjenu
da poludisbangheadbang
no dobro ipak je bolje nek kad smo imali casnu u trecem razredu
ta nam je tonu toga izdiktirala i rekla da sve to moramo naucit
i da ce nas sljedeci put to pitatlud

ok sad sam vam vec zacijelo dosadna tak da cu vam stavit crtez i idem

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (90) | print | # |

<< Arhiva >>