srijeda, 30.07.2008.

ey...došla sam sa mora...jej...=)

ey...ludi...efo mene natrag....bilo mi je prepreodlično...novi ljudi,novi doživljaji(humm...da)
ma tako vručina dečki...satnimo ovdje..dečki...prvi dan moja frendica upoznala nas je sa
nekim dečkima a ne želim opće komentirat izgled...bilo mi je to najgore kaj je napravila...
tam neki glupi štreberi sa nema(loša kombinacija)
bilo me je opće sram se sa njima pokazat na otvorenom
bilo me je užasno sram...jer bilo je i slatkiih dečkiju koji nebi nas smjeli vidjet sa njima
mislim znate kak to ide...sa budalama, budala si i sam...
mislim fakat grozno,...i tako...bila sam sa suuper frendicom tako da me ostalo nije ni zanimalo(osim
dečkiju)...i da nastavlaj se priča o dečkima upoznala sam jednog ivana a on je zgodan...
i roka i antu...i još neke ostale da...da..ko bi reko...
i neka je priča bila o duhovima jezziva i nebi ju baš sad cjelu pričala...
ugl.bio vam je neki zločesti duh u našoj sobi kojeg smo 2puta odazivali...(zapravo ne ja)...
i tako ma neda mi se o tom pisat..
i takoca..na moru je predivno misllila sam da bum išla i u 8mj. ali ništa od tog=)
hehe...i da tnx na 161kom....fkt tnx...
nači kasno ostajanje vani ...frendovi i ja...
ma nemam vam baš nešt puno za pričat jer jedna priča treba bar 10min za čitanje...ae volim vas(samo neke)xD...
papa....
pozz:lauri...eleni...pauli...pepi...silvani..maji...bruni...izziju...tini..mii...iri...(nemojte se ljutit neki)..i ani..
papa


14:08 | Komentari 32 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.