...moj let...

20.10.2005., četvrtak

ljudska bica su ogranicena, ali njihov um je slobodan!
nasa tijela su nasa privremena stanista.
mi mozemo otici iz njih kad god to pozelimo, no tada ona nestaju, a mi se pretvaramo u nesto novo, prekrasno! dolazimo u jednu drugu dimenziju i nastavljamo u svom letu...
barem ja tako vjerujem...


...Mi smo energija koja razmatra, uci i gradi...
...Mi smo sloboda, let, neogranicenost, ljubav...



''prije svih Velikih eksplozija u svim vremenima,
i prije nego je jeka svake od njih utihnula, bili smo mi.
mi, plesaci u svakojakim oblacima, pokazujuci se svugdje,
mi smo razlog prostora, graditelji vremena...''
R. BACH

ovo je jedan od citata iz jedne od meni omiljenih knjiga...
ej...dal se netko ikada okusao u astralnoj projekciji?
- 22:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

DA LI TI SE PONEKAD CINI DA SI GOST NA ZEMLJI? NA PRIMJER, HODAS CESTOM I ODJEDNOM TI SE SVE CINI KAO POKRETNA RAZGLEDNICA?