< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

moj msn: sminkerica15@hotmail.com
Image and video hosting by TinyPic
EEEE ODLUČILA SAM PISAT OVAJ BLOG I TAK...MAH NEMAM ŠTA IZGUBITI ŠA NE???
AE BOK KISAM VAS SVIH

KAK STE....

eJlA!!!!!
ime:NOELA
prezime:???
šta volim:VOLIM SVE ŠA VOLE MLADI...
A POGOTOVO MODU I TAK TE STVARI..
ša ne volim:NE VOLIM ...A BOO...UMIŠLJENE LJUDE...BWAHAHA
SAD BI SE NEKO POČEO SMIJAT ALI JE ISTINA. I ŠA DA JOŠ KAŽEM...
A BO???,NEPRAVDU,KAD MI ŠTEKA MOB,KAD ME SESTRA NAPILA HAHAHAHA.....
slušam:TECHNO ..TO JE THE BEST MJUZA...NARODNJAKE NE VOLIM...ALI KO VOLI NEK IZVOLI...
izlazim:DI STIGNEM ....NAJVIŠE PO STOJI JER JE EKIPA NAJBOLJA...
frandovi:IAM IH PUNOOOOO.............I SVE IH JAKOOO OBOŽAVAM JER SU NAJBOLJI NA SVIJETU SAD NEČU NIKOG IZDVAJAT ALI POSEBNA ŠESTORKA MI JE THE BEST....S NJIMA UMIREM OD SMIJEHA.....BAŠ SU COOL(NINA,MAJA,ANTI,ELLA,IVA-s ivom se stalno svađam kad sam na msn-u heh BAŠ JE PREEEEEEEEE JAKA....MISLIM SVI SU LEGENDE......JA IH TAK OBOŽAVAM.....
jako volim...ROZU BOJU...to mi je nekako vesela boja i uvijek mi upadne u oko...hehe.........
ae kisssssam vas..........PAPA

MaLo TeChNo SlIkIcA....zAtO jEr Mi Je To ThE BeSt MjUzA ...

sretanblablamahmahzalivenpuknucuzujozujocrynaughtynutcerekfinocerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcereksretansretankisskisskisskisskisskisskisskisskiss

MALO SLIKICA:

Image and video hosting by TinyPic
TEHNO....COOL

Image and video hosting by TinyPic
COOOL...

Image and video hosting by TinyPic

još uvijek techno
Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic
WEEEE KAK DOBRO...



Image and video hosting by TinyPic
hehe....techno


Image and video hosting by TinyPic
dj tiesto.....on je meni najbolji dj definitivno....

MOJA ABECEDA:
A-antonella jako dobra frendica
a boo-rečenica koju stalno govorim
B-barca -klub za koji navijam
bomboni-obožavam ih
bezobrazni ljudi-treba ih sve istuć
bježanje(ja anti nina)legende li smo
C-carica-to mi svi govore...haha
Ć-ćićarija-planina u istri...ma neeee
Č-čovjek....čoki....jaooo
D-dinamo 4-ever
disneyland-špica place...was there
dan-ne volim dan baš...
Đ-neznam
DŽ-a boo
E-euphoria-najbolja pijesma od tiesta
ella-looodacha frendica stalno se tučemo...haha
ekskurzija-to neču zaboraviti NIKADA AMA BAŠ NIKADA U ŽIVOTU....AJ ŠA JE SVE BILO.,...
erik-bratć
F-francuska-predivna zemlja u kojoj sam bila
fak-to stalno govorim kad neš zeznem
fotogeničnost-khm....to sam ja....baaaaa šalim se....a šalim se
G-ghetto stoja....issss.....
govor-stalno neš meljem
H-hrvatska-zemlja u kojoj sam rođena
,hahahaha,hrana-ne jedem baš puno ali ok
I-impulsi na mobu-obožavam kad ih imam,
iva-eee iva iva....svašta s tobom,najneobičnije djete koje poznam b.f.f.
Iskrenost-e kad bi svi bili iskreni....
J-jedinstvenost-to je tak supač...
jao-to stalno govorim u zadnje vrijeme...
jbt-i to isto
jastuk-obožavam ga
K-košarka-jako dobar sport
kino-pula ga nema buahahaha
kikiriki-obožavam ga
L-love...lova-e lova lova je sve...
lukavost-to mi je baš fancy,laser show-wooow
leana-ajajaj sestra.....jao
LJ-ljubav....lijepo je biti zaljubljen....ljepota-to je neš najljepše ša čovijek može imati,ljubomora-to je bed(citiram connect nina....se sječaš)ljes-tamo ču biti jednog dana,ljeto-eee da ga nema.....ša bi ja
M-muškarci-teško nam je s njima ali nebi mogli bez njih
maja-cool fancy child...MOJA MAJICA...frendica jako dobra...maštanje
M_ _ _ _ _
N-noela moje prekrasno ime...zekam se....
nina-moja jako jako fancy frendica.....stvarno je jako dobra
-naočale...jako dobar ljetni modni detalj
nepravda-mrzim juuu
nutella-to mi se tak zgadilo....
našminkat se-moj hobi
NJ-a boo
O-opaa-to isto stalno govorim
osvojiti-obožavam osvajati
otići-to isto obožavam
otpisati-jaoooo
P-past-aj brukee
pjevanje-jako dobro pjevam...savršeno...hahaha moša
pisanje-ogavno pišem užasno
parkić-taj place ču pamtit do krajA životA
Pariz-jako lijep grad....i was there
puna kuča-serija koja mi se popela naš di
pizza-jedem ju svaki dan skoro
poljubac-mmmmmmm.....jako sweet
pusa-ewo pusa svima
pomalo-izreka od boba....koja je prejaka
R-ruža-najljepše cviječe
romantičnost-jako volim romantične dečke....
roba -jako volim robu fancy.....
ruke-čvrste muške ruke....mmmm
ralica-mrzim ih pa kad pokupe cijeli snijeg
S-svijet-živimo u njemu svakakav je
sviječe-ono kad mi voskaramo kuču
svijetlo-toje tapija
san-volim sanjat nekoga
srce-kak je to fancy
sok-nikako voda
Š-ŠMINKANJE WEEEEEEEEEEEEEE
TO JE THE BEST
šaka u galavu.....ide elli...jer se stalno tučemo hahaha
šta da još kažem??
šolta-the best otok
T-tito i maja.....hahahznaš maja na ša mislim
televizija-ko to još gleda???
tamo negdje gore....
ma ša ja pišem ejjj ma neeeeeeeee
U-umišljenost-jao i ša i da jesam???
daj zezam se nemojte me sad svi mrzit odmah....
iva če sad aj noela kako si umišljena a ja ču njoj
ivi šaka u glava....hahah
uuuuuu-moja riječ
uloga-hm nekad sam glumila
V-vožnja-jedva čekam svoj auto...nema di neču iči
v.v-taamo su mi dobre frendice baby i stefy...
Z-zajeb-........
zamorac-umro mi je
zec-umro mi je
zebra-nisam ju niti imala hahahahahaha
zaki-bratić
Ž-ŽIVOT-treba ga poštovati i cijeniti svaki trenutak
žalost-nnisam baš češto žalosna
ž-žak...onaj lik malo ša ga ima
hahahaha
ž-žnj
haha
ETO I TO VAM JE MOJA FANCY ABECEDICA


MALO SLIKICA:

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

THIS IS SOOOO HHOOOOOT!!!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
HAHAHA BARBIE...JAO


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

srijeda, 09.01.2008.

malo da me čujete..

wavemahwavemahcerekcerekeh dada....živa sam....kak ste mi vi...pa ovak kod mene je sve dobro....još malo šk,ali nečemo o školi.Kod mene nema baš niš novo,tapija život.Danas smo bili kod ive i ono bilo je ajmo reć dobro..Mah..LOL...Ovih dana ne izlazim baš van jbt visim po tom MSN-U previše baš previše...Ali ok...Kad čovijek ima s kim razgovarat mu nije dosadno...Evo sad je upravo 15 do 6 i ja još ne spavam...LooL..Mah ok danas onda ni ne bum išla spavat ak je več toliko sati..Ša da kažem osim da smo se posvađali s Majom bez razloga i full mi je žao zbog toga na neki način...Mene kod nje pilaju neke stvari koje sam joj rekla..lol..I nadam se da če sad sve biti dobro..Neznam iskreno još čemo vidit..Aj nova je bila jebenica stvarno....Bilo je full dobro...Legendarno.LOL..svi koji me poznate pozdravljam vas...jbt neznam više ni kolko vas .....haha...ša da još kažem...kako moj ljubavni život SVAKAKO...večinom dobro.....neču vam previše otkrivat ak vas zanima imate sa strane moj msn pa se čujemo....hiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........ae....wavekisskisskisskisscerekcerekwavewavewavemahmahmahthumbupthumbupthumbuppartypartypartyyesyesyessretansretansretanfinofinofinodeaddeaddeadbeljbeljbelj...hehe koliko smješkiča....LooooooL.........ustvari lolčina...ajme koj glup post...ma neeeeeeeee.....kissam vas....

- 05:43 - …reCi... SaMo(19) - …NoOoo… - reFrEsh..

<< Arhiva >>