veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.nOpE

DizaJn bY.: zWjezDica
sLiKa: Complejo deviantART

Opis bloga

Here again...

Linkovi

Photobucket

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr





..My yellow world..

Paaa, da vidim..imam blog,al' se ne osjećam slobodna pisati...Pa rekoh,možda bi najbolje bilo kad bi sve bilo anonimno...
Da,mislim da će ovako biti bolje!Fora mi je dizajn,nešto sasvim suprotno onome što bih inače izabrala (crno...itd.).Ovo je žuto,i osjećam se baš dobro kad vidim tu boju!:)Zgrada me podsjeća na nešto što će možda biti,nadu da ću se upisat' na fax.i bit' na stanu sa svojim "malim"....daaa:)to bi bilo lijepo
..a cura?Podsjeća me na mene!Promatra,razmišlja,uživa a ponekad je toliko stvari muči da jednostavno skuplja sve u sebi dok ne pronađe neko rj....!Medo...medo pokazuje da je unatoč svemu još dijete ili bolje rečeno,osoba željna pažnje,maza...:)Mislim,da će mi ovo biti opuštajuće,konačno sve moje misli mogu van!Lijepo...


06.02.2008. u 16:51

| KoMenTari (8) | pRinT | PeRmaLink |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.