< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne




Opis bloga

Mjesto nulte tolerancije i vječne zajebancije....

Something about me:

Image and video hosting by TinyPic
Ime: Vlatka
Nadimci: Wac, Vlatkica-Patkica, Pura...
Datum rođenja: 9.6.1993.
Mjesto prebivanja: Ivanić-Grad
Škola: SŠ Ivana Šveara, Opča gimnazija
Naj frendice: Lana, Marija, Sara, Tonka M....
Slušam: Sve i svašta, većinom utjecaj imaju Marija i Lana.


Image and video hosting by TinyPic

I am a lost child I live on the thees I sleep under the rainbow I hate banality I dont have any face but still I have 1000 of them I am an imagination youll never catch me ill never be one of you!

Nešto malo za razonodu:

Image and video hosting by TinyPic
Ja i Lana. (Dogovorile se doć u školu u suknjama.)

Image and video hosting by TinyPic
Ja na maškarama.

Image and video hosting by TinyPic
Marija

Image and video hosting by TinyPic
Ja.

Image and video hosting by TinyPic
Martin, Lana i Ja.

Image and video hosting by TinyPic
Naše starke.

Pjesme!

Six Pack - Avijone, baci mi bombone

Ni proroci nisu videli
Šta bi, eto, moglo da se dogodi
(časna pionirska reč)
a kao mali sam slušao bend
koji je sve znao unapred,
svi su se smejali... kao na skeč

Rođeni na raskršću ratova i paktova
spremni smo čekali vesti u šest
(... o, Bože Gospode)
nekad provokacija zvuči kao uvreda
ti to ne kapiraš, zar ne ?
I dok sanjaš svoj popodnevni san
tvoj će sin, mali vragolan, mahati ka nebu
i u trku pevati iz sveg grla:
Avijone baci mi bombone
A ja tebi pare da kupiš cigare...

Mislio sam da će proći sve
i nestati ko ožiljak pod obrvom...
Nikad nisam umeo da lažem
a sada lažem sebe da je sve pod kontrolom
Samo slepi nisu videli kakav
je režiser Toma Talični
(ma ko bi rekao ?)
Tog dana je čistio cev
i hladan čekao hvalospev
njega ne zanima moj gnev

Tuti Fruti Bend - Krila leptira

Neki ljudi padnu i opet polete ja bi htio al ne mogu bez tebe.

A letio sam nekad, letio i ja imao sam krila, krila leptira.

Ima nesto tuzno, tuzno u meni sto mi neda da ja opet poletim.

Visoko je nebo, bog i andjeli ali ja ne mogu gore kao ti.

Aqua -Barbie Girl

Hi Barbie
Hi Ken!
Do you wanna go for a ride?
Sure Ken!
Jump In...

I'm a barbie girl, in the barbie world
Life in plastic, it's fantastic!
you can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation
Come on Barbie, let's go party!

I'm a barbie girl, in the barbie world
Life in plastic, it's fantastic!
you can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

I'm a blond bimbo girl, in the fantasy world
Dress me up, make it tight, I'm your dolly
You're my doll, rock'n'roll, feel the glamour in pink,
kiss me here, touch me there, hanky panky...
You can touch, you can play, if you say: "I'm always yours"

(uu-oooh-u)

I'm a barbie girl, in the barbie world
Life in plastic, it's fantastic!
you can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)
Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)

Make me walk, make me talk, do whatever you please
I can act like a star, I can beg on my knees
Come jump in, bimbo friend, let us do it again,
hit the town, fool around, let's go party
You can touch, you can play, if you say: "I'm always yours"
You can touch, you can play, if you say: "I'm always yours"

Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)
Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)

I'm a barbie girl, in the barbie world
Life in plastic, it's fantastic!
you can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

I'm a barbie girl, in the barbie world
Life in plastic, it's fantastic!
you can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)

Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)
Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)

Oh, I'm having so much fun!
Well Barbie, we're just getting started
Oh, I love you Ken!


© I live only in my dreams...





Evo mene opet nakon 1000000000000000 dana i opet sam u bedu

Pa konačno sam se zaželjela napisati nešto novo!Ali ko i obično ne znam što!bangProšlu subotu sam bila na jednom jako zabavnom rođendanu i super sam se provela!smijehLucija je zbog oklade morala (probati) svoju prvu cigaretu i prije nego li je probala govorila je da je to fuj i odvratnono ali kada je probala nije mogla prestati i čak ih je 5 slistila (popušila)smijeh bila je tu i tonka i anja i ...........
a četvrtak prije toga smo bili na nekom glupom izletu i magdalena me je nekako uspjela slikati što joj neću oprostitinamcor jer na svakoj slici ispadnem ko da me krava žvakala ili ko da mi je petarda pukla u kosismijeh
Sve u svemu sutra idem opet na rođ. kod anje i nadam se da će biti super!


04.05.2007. u 15:07

|(8) | ..... | ..... | ..... |






<< Arhiva >>