|×°FaLisH mI°×|
15.06.2008.-15:37

ovo sunce jutros...

Sto me probudilo....

Bilo je suvisno...

Cekala me tvoja poruka..."Ako zelis da odem,evo gotovo je...Bit ce po tvom..."

-"U redu...Ne trebas mi takav...Zbogom...Nadam se zauvijek..."

Gubim se...Bez tebe...

Ne mogu shvatiti da je sve bilo uzalud...

2 godine...Lazne nade...

Boli me sto sam sinoc plakala...

A ti kao da nisi primijetio...

Vec si me nastavio vriješati...

Zao mi je,jer znam da ti je stalo...

Ali ne znas drugacije...

...Falis mi..

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

X..x..MY...DREAM...x..X

Linkovi

×..o njoj..×

×..ona je cura po imenu Ana..×
×..ona ima 16 godina..×

×..ona je:
×..vesela..×
×..iskrena..×
×..smotana..×
×..zaljubljena..×

Image and video hosting by TinyPic

×..ona voli:
×..svoj mob..×
×..svoj komp..×
×..lizalice..×
×..zvakace..×
×..izlaske..×
×..ljeto..×
×..svoje frendove..×
×..jednog decka..×
×..msn..×

Image and video hosting by TinyPic

×..ona ne voli:
×..umisljenost..×
×..preseravanje..×
×..tracanje..×
×..neke ljude..×


Image and video hosting by TinyPic

Boomp3.com

CREDITS

help: x