rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



x]...yEs, nO...[x

dEsIgN bY: zWjEzDiCa

O meni..




Hej svima.. ja sam jedna osamnaestogodišnja curica vrlo vesele naravi, komunikativna te gotovo uvijek nasmiješena.. Pišem ovaj blog prvenstveno da bih iznijela svoje osijećaje i misli, te se možda i poistovjetila s nekima od vas..
volim... otvorene i vesele ljude, prirodu, čokoladu, more, svoga dečka (najviše);-).. volim našu prelijepu zemlju.. volim miris prolijeća, slobodu, volim sebe..
ne volim.. nepravdu, laž i nepoštenje
ito bi bilo ukratko o meni... veliki pozz



..pomoli se onda dalje kreni..
na ovom su mjestu pali golubovi bijeli...










Mudre izreke i misli

Najbolji su dio čovjekova života njegova mala, bezimena, nezapamćena djela dobrote i ljubavi... William Wordsworth

Ne odobravam to što kažeš, ali ću se do smrti boriti da obranim tvoje pravo da to kažeš... Voltaire

Svugdje sam tražio mir, ali ga nisamm nigdje pronašao, osim u nekom kutku, knjizi! Umberto Eko

Budite ona promijena koju želite vidjeti u svijetu...

Čuda se događaju samo onima koji u njih vjeruju...

Jučer sam bio pametan stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar stoga mijenjam sebe. Sri Chinmoy

Dan koji je najviše izgubljen jest onaj u kojem se nismo smijali... Nicolas Sebastien Roch Chamfort

Veseli duh je najveći blagoslov koji čovjek može uživati na ovom svijetu... Joseph Addison

Samo djeca znaju što traže - reče mali princ - djeca gube vrijeme oko jedne krpene lutke, koja im ubrzo postane neobično važnom, pa plaču ako im je netko oduzme...
-djeca imaju sreće - reče skretničar... "

Znati da bi se predvidjelo,
predvidjeti da bi se spriječilo!
August Cante (francuski filozof)

Kolo sreće uokoli
Vrteći se ne pristaje
Tko bi gori, eto je doli,
A tko doli gori ustaje!
Ivan Gundulić




MOLITVA ZA VEDRINU

Bože, udijeli mi vedrinu da prihvatim
ono što ne mogu promjeniti,
hrabrost da promjenim ono što mogu promjeniti i
mudrost da to znam razlikovati
da živim ovaj dan i da se radujem svakom trenutku
da prihvaćam teškoće kao put prema miru
da kao Isus prihvaćam ovaj grešni svijet kakav on jest
a ne kakvim ga ja želim vjerujući da ćeš ti sve okrenuti
na dobro ako se predam tvojoj volji da tako budem
uvijek sretan u ovom i presretan u budućem životu. AMEN.


U vječnom sukobu za i protiv...

...bilo jednom ...

Sveučilišni postavio je studentima ovo pitanje:
- Je li Bog stvorio sve što postoji?
Jedan student mu je smjelo odgovorio:
- Da, Bog je stvorio sve što postoji!
- Bog je sve stvorio? – upita profesor još jednom.
- Da profesore, odgovori student.

Profesor će potom:
- Ako je Bog stvorio sve, onda je stvorio i zlo. Budući da zlo postoji, a uzevši u obzir princip da nas određuje ono što radimo, onda je i Bog zao!
Student je ostao šutke, a profesor je pun sebe konstatirao kako je još jednom dokazao da je ono što kršćani vjeruju zapravo mit.
Drugi je student podignuo ruku i pitao profesora smije li ga nešto pitati.
- Naravno – odgovori profesor.
Student ustane i reče:
- Profesore, postoji li hladnoća?
- Kakvo je to pitanje? Naravno da postoji. Zar ti nikad nije bilo hladno?

Studenti su se zahihotali na kolegino pitanje.
Mladić je odgovorio:
- Zapravo profesore, hladnoća ne postoji. Prema zakonima fizike, ono što mi smatramo hladnoćom u stvarnosti je odsutstvo topline. Svako tijelo ili objekt prema proučavanju ima ili prenosi energiju, a toplina je ono što čini da tijelo ima ili prenosi energiju. Apsulutna nula znači potpunu odsutnost topline sve tvari postanu inertne i nesposobne za reakciju na toj temperaturi. Hladnoća ne postoji. Mi smo stvorili tu riječ da opišemo kako se osjećamo ako nemamo toplinu.

Student nastavi s pitanjem:
- Profesore, postoji li tama?
Profesor odgovori:
- Naravno da postoji.
Student će na to:
- Opet ste u u krivu, profesore, ni tama ne postoji. Tama je u u stvarnosti samo odsutstvo svjetla. Svjetlo možemo proučavati, ali tamu ne. Zapravo, možemo se poslužiti Newtonovom prizmom da pretvorimo bijelo svjetlo u mnoge boje i proučavati različite duljine svjetlosnih valova za svaku boju. Ne možemo mjeriti tamu. Najobičnija zraka svjetla može prodrijeti u svijet tame i prosvijetliti ju. Kako možete znati koliko je određeni prostor mračan? Mjerite količinu prisutnog svjetla. Nije li ovo točno? Tama je pojam koji ljudi koriste da opišu što se događa kad nema svjetla.

Na kraju, mladić upita:
- Profesore, postoji li zlo?
Sad već pomalo nesiguran, profesor odgovori:
- Naravno, kao što sam već rekao. Vidimo zlo svaki dan. Najčešće u svakodnevnim primjerima čovjekove nečovječnosti prema drugim ljudima u zločinima i nasilju diljem svijeta. Ove manifestacije nisu ništa drugo nego zlo.
Na to će student:
- Profesore, zlo ne postoji, ili barem ne postoji po sebi. Zlo je jednostavno odsutstvo Boga. Baš kao i tama i hladnoća, to je pojam koji su ljudi stvorili da opišu odsutnost Boga. Bog nije stvorio zlo. Zlo nije poput vjere i ljubavi koje postoje baš kao što postoje svijetlo i toplina. Zlo je posljedica onog što se dogodi kada u čovjekovom srcu nije nazočna Božja ljubav. Baš poput hladnoće koju doživljavamo u odsutstvu topline, ili poput tame koja se događa kad nema svijetla.

Profesor je sjeo.
Student se zvao Albert Einstein


...“A gromom grmnu riječ Jehove;
I tebi baš što goriš plamenom
Od ideala silnih, vječitih
Ta sjajna vatra crna bit će smrt,
MRIJETI TI ČEŠ KADA POČNEŠ SAM
U IDEALE SVOJE SUMNJATI!...“
Silvije Strahimir Kranjćević


Oj, budi svoj! Al' brat si budi braći,
I radi za svijet, al' ne slušaj pljeska;
I ljubi svijet, al' ne nadaj se plaći,
Jer hvala ljudska voda je vrh pijeska,
U tvojoj svijesti hvala ti je trudu,
S poštena lica teče pošten znoj,
I nijesi, brate, živio zaludu,
Kad jesi svoj.
August Šenoa



Lijepi citati...




Znas li sto je najlijepše u zivotu? Zelja prijatelju..

Samo nas dvije stvari čuvaju od očaja; zvjezdano nebo i umjetnost..

Muke koje nas snađu često su manje od onih kojih se bojimo..

Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju..

Katkad srce zna ono što razum ne može objasniti..

Najdublja potreba ljudskog bića je da bude cijenjeno..

Ako pri svakoj prijateljskoj usluzi odmah mislis na zahvalnost, onda nisi darovao, vec prodao..

Čovjek samo srcem dobro vidi, ono bitno je očima nevidljivo..

Tko se ne zna smijati, za njega je život izgubio svoju radost i svoju svježinu; a tko se zapravo smije iz svega srca, taj ne može imati zlu savjest..



Duh Ratnika

Odakle si, iz koje fronte stižeš
hej, ratniče, umornog koraka
odavno se ovdje boj ne bije
zašto kao duh ovuda lutaš

Ja sam duša hrvatskih ratnika
domovinu tražim i stijeg što se vije
i mojom je krvlju ona natopljena
a duša nema mira, traži je

Pa ovo je zemlja tvoja, zar ne vidiš ti
domovina koju smo svi snili
za njenu slobodu krv si svoju dao
i tisućljetni san je stvarnost postao

Ne poznajem je takvu i tužna mi se čini
u snovima je mojim ponosna i lijepa
a gdje su joj junaci i sinovi vrli
a gdje vrednote za koje smo mrili

Hej, ratniče, te Hrvatske nema
čim propupa snašle je nevolje
podigle se na nju sile tame
udarile na krunu i prijestolje

Uvijek je bilo i uvijek će biti
onih što će dušu vragu prodati
a vi zato bdijte, jer morate bditi
domovini ponos vratiti

Sve bih dao da je vidim
ponosnu i lijepu k'o u snovima
sve bih dao da je vidim
i opet bih spreman stao, svoj bih život dao

Ja sam duša hrvatskih ratnika
domovinu tražim i stijeg što se vije
i mojom je krvlju ona natopljena
a duša nema mira - traži je!




Neću Izdat Ja

Kao stjena što se neda
Žegama, divljim olujama
I ja nikad nedam se
Kroz stvarnost lutam

Život moj je poput hladne rijeke
Beskrajan i vijuga se
Iz nekog razloga neznana
Negdje ipak prestaje

Nisam sudac a ni mudrac
Teško nosim to kamenje
To breme sjećanja
Na svojim leđima

Gdje god dođem, kud god prođem
Već je netko odlućio
U ime onoga što nas je stvorio
A nije se borio

Neću izdat ja, Boga nikada
Neću gasit sunce, koje s neba sja
Neću zbog tebe, rukom na sebe
Jer ti me voliš i ti se moliš za mene




Niko Bete –
Crna Mi Je U Divojke Kosa


Od Bendova sela sve do Snježnice
Ljubio sam mnoge lijepe curice
Od Ravnih kotara pa do Prevlake
Sve lako prepoznaju moje korake
Al' jedna kosu je plela za mene

Crna mi je u divojke kosa
To je boja moja, boja mog ponosa
Ne plašim se rode plave ni crvene
Crnu srcem ljubim sveta je za mene

U mom kraju nema večeg znamena
Od krunice svete i od kamena
Tu su bile kuće mojih didova
A Bog dao bit će i mojih sinova

Crna mi je u divojke kosa
To je boja moja, boja mog ponosa
Ne plašim se rode plave ni crvene
Crnu srcem ljubim sveta je za mene



Đuka Čaić –
Tko Ste Vi Da Sudite O Nama


Dvadeset je tisuća nas gore
Ne smijemo to zaboraviti
Ako treba, ako zemlja zove
Opet ćemo kao jedan biti

Znam sloboda nikad nema cijenu
Ali naša ima preduboku
Kada oni sude naše ljude
To me boli kao trn u oku

Tko ste vi da sudite o nama
Zar nemate obraza ni srama
Hrvati se ničega ne plaše –
Bog je svjedok branili smo naše

Branili smo naše...










© .. dan koji je najviše izgubljen jest onaj u kojem se nismo smijali...;-)





... pjevaj sestro, pjevaj brate zapjevajmo sada svi..;-)
Hej svima.. evo vraćam se nakon nekog vremena.. Nije me bilo iz vrlo opravdanih razloga, ali ne bih o tome.. puno vas pozdravljam uz stihove valjda najlijepše pjesme ikada napisane...;-)

Pred nebeskog Oca klekne s riječima od zlata;
Predao sam Zemlju Svetu u ruke Hrvata...



Crkva u Međugorju






Marija Bistrica










26.09.2008. u 20:56

| jUsT... (2) | EnJoY... | x |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.