Life After Death
utorak, 08.03.2011. - 19:17

-Bola više nije bilo.Sada sam se po prvi put osjećala slobodno.Bez pritiska,bez posljedica.Ali,bol se vratila.Kao da mene neko odvajajo od mog tijela .Dio po dio.U pozadini sam čula neki glas.Taj glas sam uvijek prepoznavala.To je bila Anne.Čula sam kako sebe krivi za sve što mi se desilo.Pokušala sam otvoriti oči.Vidjela sam Anne.
-Gdje sam-upitala sam Anne
-U bolnici.-odgovorila je Anne .Izgledala je presretna.
-Zašto si sretna,pa ja sam u bolnici i imam osjećaj kao da ću se odvojiti od tijela.
-Sretna sam jer si živa.Nisi ni svjesna šta ti se moglo dogoditi.
-Zar može biti gore?
-A,dušo dobro si-govorila mi je mama kroz suze
-Sve je ok nemoj plakati.
-Mi ćemo izaći , a ti se malo odmori.
-OK.
Zamolila sam liječnika da mi da ogledalo.Osječala sam se jadno.Bilo me je strah pogledati u ogledalo.Izgledala sam kao živi mrtvac.Bila sam blijeda,kosa mi je ispucala kao i usne.U bolnici sam ostala sedmicu.Nisam željela posjete.Nisam sebi dopustila da me još neko vidi u ovom stanju.Kada sam se vratila kući bila sam presretna.Nedostajala mi je moja soba i krevet.Na stolu me je čekalo iznenađenje.To je bio dnevnik.

P.S Sretan 8. mart :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Add me!

|Facebok|
:D
Msn:Imam,pitaj :D
|Deviantart|
|Tumblr|

Live.Laugh.Love

Adna

Live.Laugh.Love


I'm gonna be with who makes me happy,
no matter what anyone thinks.

Truth is, everybody is going to hurt you;
you just gotta find the ones worth suffering for
______________________
Bol je jedini covjekov prijatelj, kad svi odu samo on ostane

Just,love it-Family <3 Friends <3 Facebook <3 Books <3 Blog <3 Devianart <3

Moj je zivot moja pjesma

BEP <3



Credits

carraDz [ xxx ]