If this is about my soul, take it I don’t want it with out you!
utorak, 01.03.2011. - 15:57

Vrijeme je užasno.Vani je snijeg.Gah,mrzim snijeg.Sve je bijelo,bez života.Mnogi vole zimu,ali ja ne!Nema zelenila,ljepote u kojoj mogu uživati.Ah,željno iščekujem proljeće.Kako mi nedostaju prijatelji.Pravi prijatelji s' kojim mogu provoditi svoje vrijeme.Ah,to vrijeme.Ostala u ovom ružnom vremenu.Gdje minute traju kao sati,a sati kao dani.Želim nekog da razgovara sa mnom,da mi vrati osmjeh na lice.Želim da ovo vrijeme prođe.Želim da odem iz ovog grada.Od ljudi iz ovog grada.Da odem bar na tren,da razmislim šta želim.Ali,bar sam u jedno sigurna:Želim da odem odavde.

Little Lady :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Add me!

|Facebok|
:D
Msn:Imam,pitaj :D
|Deviantart|
|Tumblr|

Live.Laugh.Love

Adna

Live.Laugh.Love


I'm gonna be with who makes me happy,
no matter what anyone thinks.

Truth is, everybody is going to hurt you;
you just gotta find the ones worth suffering for
______________________
Bol je jedini covjekov prijatelj, kad svi odu samo on ostane

Just,love it-Family <3 Friends <3 Facebook <3 Books <3 Blog <3 Devianart <3

Moj je zivot moja pjesma

BEP <3



Credits

carraDz [ xxx ]