If you take this life from me today
četvrtak, 24.02.2011. - 14:11

-Bol.Šta je to?Samo jedna riječ koja može uništiti život.Bol.Koja cijepa srce na dva dijela.Razara dušu.Gledam kroz prozor,kiša pada.Kap po kap.Sunca nema.Sve je sivo.Život i priroda.
-Život,eh taj život.Život koji nas svaki dan iznenadi.Pruža nam lijepa i ne bas tako ugodna iznenađenja.Iznenađenje je najveći poklon koji nam život može darovati.Jel' uvijek tako?Ne.Iznenađenje nam pruža i bol.Ah ta bol,uvijek se pojavi kada je najljepše.Sve što je lijepo kratko traju.Zašto mora sve lijepo da nestane.Zašto ne traje dugo.
-Priroda je tu umješala svoje prste.Uvijek se dešava kako priroda nalažale.
Hoću da to prestane.Sada,bas sada.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Add me!

|Facebok|
:D
Msn:Imam,pitaj :D
|Deviantart|
|Tumblr|

Live.Laugh.Love

Adna

Live.Laugh.Love


I'm gonna be with who makes me happy,
no matter what anyone thinks.

Truth is, everybody is going to hurt you;
you just gotta find the ones worth suffering for
______________________
Bol je jedini covjekov prijatelj, kad svi odu samo on ostane

Just,love it-Family <3 Friends <3 Facebook <3 Books <3 Blog <3 Devianart <3

Moj je zivot moja pjesma

BEP <3



Credits

carraDz [ xxx ]