Prvi interaktivni blog!

***

Cpt. Insane-o Vas poziva da sudjelujete u stvaranju naslovnice bloga. Sve što trebate je pokazati malo kreativnosti u vandaliziranju Oka koje vas vreba. Predložak mozete skinuti ovdje (click). Radove šaljite na causenad[AT]gmail[DOT]com Uz vrijedne nagrade pobjednik dobiva i link na svoj blog. To je ujedno i moja cool lista

***

Filip je ovotjedni pobjednik za najbolji dizajn. Jednostavno me oduševio svojom crtačkom vještinom.Rad mu je inspiran mojim zadnjim postom (Pionirska posla) pa sam malo i subjektivan al moj je blog i mogu radit što hoću. Filip za sebe kaže da je srednjoškolac koji voli Bonu i da je siguran da i Bono voli njega. Za nagradu nažalost ne dobiva ništa zbog komentara da mi je blog "interaktivan koliko i dječja slikovnica".

***
Prijašnji pobjednici su:
1 , 2 , 3
***
Najbolji Banneri ikad
kod
kod
kod
kod

Moraš skupit sve? kod
"4 u 1" Banner

nedjelja, 25.06.2006.

NoEMO zone

I tak...skupio sam trust mozgova koji će vam iznijeti neke nove i revolucionarne teorije i zamisli o poboljšanju kvalitete života. Primjetio sam da ima previše EMO (emotivnih) blogova i idu mi na kurac. Ja cu na problematiku gledati s tehničke i isključivo praktične strane.

25.06.2006. u 12:45 • 7 KomentaraPrintaj#

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker


Komentari ON/OFF ?

Captains blog

Socijalno altruistički blog s lajtmotivom majmuna.

Teme bloga nisu kronološki napisane nego je svaka cjelina za sebe pa ih slobodno možete čitati i ostaviti komentar ispod priče koja vas se dojmila. Kao brza pomoć u odabiru tema tu je rubrika "Populističke poruke".

Natječaj za dizajn bloga je uvijek otvoren

- Cpt. Insane-o
(Keptin Insejno)

Populističke poruke



John Kompich opet se pita zakej? Zbog velikih zahtjeva publike napravio sam opsežnu potragu i pronašao tog matematičkog genijalca na samom rubu očaja i blogosfere. Zakej Kedžo ispo? Zakej indie postoji? Zakej nemrem brže solirat? - pita se često Kompich na svojem muzičkom hit blogu. Dopustite da bude i Vaš frend i kompić, John Kompich.

Najbolji Link