....neke pjesmice....












AAmbitious
NNatural
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

evo vam malo slikica...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~On/Off

~design: × BloG MasteR ×

Opis bloga

...


......tko sam ja???

......ja sam jedna luda ana...zubo
......prezime: nije bitno...hehe...
......imam 10 godina i idem
u OŠ bedex...

......volim sve, al naj volim:
......prijatelje,
......mob,
......komp,
......svoj blog,
......nekad školu,
......itd...

......ne volim:
......komtrolne,
......neke ljude,
......živčanost,
...... bezobrazluk,
......narodnjake,
......itd...

......to bi vam bilo sve...
......pozek...

....linkići....

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

...slatka curica(iva)...thumbup
...veki...thumbup
...lorena...thumbup
...bedex mažo...thumbup
...tea...thumbup
...slatka...thumbup
...barby...thumbup
...patrik...thumbup


srijeda, 11.06.2008.

...hmm...

allo ljudi...
kaj ima????
nije me bilo četiri dana a vi meni samo
s 51 komentara...mislim...
sad pišem new post i puno mi komajte...
stavit ću vam jedan slide s izleta...
al ne ono kaj smo vidli nek prijatelje...
evo ga...uživajte...








~ komentiraj (123) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.