06.01.2007., subota

...Zašto?...

Život je prekratak
Prekratak za ljubav
Za sreću koju mi samo ti možeš pružiti.
Zašto onda život , zašto nada za bolje sutra kad možda sutra i ne postoji...
Možda je ovo sve san , san koji nikako da prestane.
Nikako da me pusti da uživam
Uživam u tami , bez ikoga
Sama...
Kad već tebe ne mogu imati ,
Kada si tako daleko
Daleko od mene
Zašto onda živim , zašto postojim...
Zar ja ne postojim da živim i uživam u ovom bjednom životu...
Životu bez tebe
Kako?
Zašto?
Ne razumijem i nikada neću shvatiti , zašto sve ovo?
Zašto?
Zašto živim kad nemam ništa što me drži na životu?
Ali jesam li ja jedina s ovakvim mislima?
Jedina koja ne vidi razlog života?
Ne znam , možda postoji još netko , sličan meni
Netko tko ne poznaje život ,
Netko kome nedostaje ljubav...
Nadam se da ne postoji
Jer nikome ne želim takav život
Život u kojemu je bol jedini osjećaj
Nadam se...

By : ¤Death Angel¤

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.