Verdammt ich lieb dich

nedjelja, 23.03.2008.

WER BIN ICH?

- 23:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 18.03.2008.

Celestial

Nakon neocekivanog razvoja stvari ja vise ne znam sta bi od sebe...
Svi pricaju kako sam ga volila i prije svega sto se izdogadjalo, kako sam najsretnija cura jer nakon toliko godina, konacno imam ga...
Ja to ne mogu podnijeti! Sve i da sam ga volila to nije njihova stvar! Ja imam svoje razloge zasto to krijem i sad bi svi oni koji mi zapravo ni ime ne znaju izgovoriti sa pravim akcentom trebali pricati o mojim osjecajima. Pa ubijte se svi... Taman kad sam pomislila da sve ide kako treba, kako nam je savrseno, kako sam sretna i kako on pocinje da gaji neke osjecaje prema meni i BUM dodje ovakvo sranje...
Kako god samo sam htjela prevesti jednu pjesmu koju slusham vec 3 dana za redom.


RBD- Celestial (RBD- Bozanstveno)
(prevela sam samo one dijelove koji pdgovaraju mom trenutacnom polozaju)

Si algún día me ves caér
(Ako me jednog dana vidis da sam pala)
Nunca pienses que estoy a tus pies
(Nikad ne pomisljaj da sam ti pred nogama)
Si algún día me ves llorar
(Ako me jednog dana vidis da placem)
No alucines que voy a rogar
(Ne haluniciraj da cu te preklinjati)

Si te dicen que sigo mal
(Ako ti kazu da sam lose)
Te lo juro, se me va a pasar
(Kunem ti se proci ce me)
Si tu piensas que no soy feliz
(Ako mislis da nisam sretna)
Que me voy a sobrevivir
(Prezivjet cu!)

Si te cuentan que muero por ti
(Ako ti kazu da umirem za tobom)
Ten cuidado, te pueden mentir
(pazi mogu te slagati)
Si algún día te vuelvo a ver
(Ako jednom dodjem da te vidim)
Te prometo que voy a estar bien
(Obecajem da cu biti dobro)


Sve cu pretrpiti samo mi vjeruj onako kako ja vjerujem tebi. Ne reci da je sve ovo bila iluzija.
luv' ya 4ever

- 15:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.03.2008.

Da li si znao?

RECI MI MOLIM TE JESI LI ZNAO DA SAM TE VOLJELA?
RECI DOK NISAM POLUDILA....

- 18:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

L-thing

Samo sam htjela opisati ono sto tako cesto volimo nazivati '7 nebo'... Jedna osoba me lansirala tamo, jedna veza mi je otvorila ta vrata pa vam pishem svoje vidjenje jer ne znam gdje cu sa emocijama koje se nakupljaju u meni.

Tamo je tako lijepo i prostrano, mozes hodati danima, udisati svjez zrak i ne umoriti se ni sekunde. Oblaci se ne osjete, ali su itekako tu i mirishu po cvijecu. Sunce izlazi ujutro i sja jarkom zutom svjetloscu neprestano, kisa i oblaci su ovdje zabranjene rijeci. Onda padne noc, dugi i carobni sati, po nebu se prospu zvijezde velicine lopocha i sjaje kao sto nikad nisu, a mjesec je uvijek pun i blijed. Tamo sam ja zaljubljena i niko mi ne moze nista, osmijeh je tu danonocno i gotovo je postao neizostavni dio mog lica, Tamo su rijeci tako njezne i pune ljubavi, zagrljaji cvrsti poput stijene, a laki poput zraka dok su poljubci vrhunac umjetnickog djela... Tamo je moj svijet iz kojeg ne zelim izaci, niposto!

Molim te pomozi mi da ostanemo u njemu...
luv' ya 4ever

- 18:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 05.03.2008.

....nije dobro...

Veceras nisi bio dobro, osjetila sam to... Veceras ni sama nisam dobro, brinem se za tebe. Osjecam da su se oblaci nadvili nad tobom i ne mogu uraditi nista, tako sam mala i nemocna, a sve bi dala da nije tako... Mozda nisam znala kako da te ohrabrim ili razveselim, kako da te utjesim ili pomognem, oprosti mi na tom molim te...
Mozda nisam tad znala sta da ti kazem ali ovo sve sam skupila za tebe:

"Tragedije se događaju. I što onda, dići ruke? Odustati? Ne. Kad ti srce prepukne, moraš se vraški boriti samo da preživiš. Zato što i jesi živ. A bol koju osjećaš... To je život. Zbunjenost i strah? Podsjećaju te da negdje postoji nešto bolje i
da se za to vrijedi boriti."

Charles Bukowski once wrote; 'There will always be something to ruin our lives. It all depends on what or which finds us first. You're always ripe and ready to be taken.'"

Tennessee Williams once wrote; 'We all live in a house of fire. No fire department to call. No way out. Just the upstairs window to look out of while the fire burns the house down… with us trapped, locked in it.'

"Every normal man must be tempted, at times, to spit upon his hands, hoist the black flag and begin slitting throats."

"Stepping up. It's a simple concept. It basically means to rise above yourself; to do a little more, to show you something special.
You might want to stay out of my way for a while. Life's funny sometimes; can push pretty hard like when you fall in love with someone but they forget to love you back, like when your best friend and your boyfriend leave you alone, like when you pull the trigger or light the flame and you can't take it back. Like I said, in sports they call this 'stepping up'. In life, I call it 'pushing back".

"Ako ti se jednog dana bude plakalo, nazovi me, ne obećavam da ću te nasmijati, ali mogu plakati s tobom...ako jednom poželiš da pobjegneš, nemoj se bojati da me nazoveš, ne obećavam da te neću pokušati zaustaviti, ali mogu pobjeći s tobom...ako jednog dana ne budeš želio slušati nikoga, nazovi me, obećavam da ću biti tu za tebe i obećavam da ću biti veoma tiha..."

"Ja zivot gledam ovako...Ako zelis dugu moras se pomiriti sa kisom!"

Sta god da ti treba tu sam, znaj, uvijek i zauvijek...
luv' ya 4ever

- 23:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.03.2008.

Hvala na brizi ali znam ja SVE!

Ne znam zasto se ponasate prema meni kao da sam od stakla kao da ne znam sta ja zapravo predstavljam njemu.
Vi imate svoje savrsene veze, muskarce koji vas vole, snove o ljubavi i vjecnosti, a ja cvrsto stojim na zemlji.
On nije tip muskarca koji ce me voljeti, postovati i davati sve za mene, nije muskarac koji ce se tusirati dok ja citam novine ili se dogovarati sa vama da mi kupi zarucnicki prsten nakon zavrsetka srednje i ja to dobro znam. Ni ne trazim od njega da bude sve to...
Od njega sam mislila samo traziti da me voli ali kako rekoh nije on taj tip. On ljubav ne osjeca, jednostavno ne zna šta je to.
Ja sam mu samo zabava, izlaz kad njegovi prijatelji nisu tu, nesto sto ima rok trajanja samo neodredjen. Takav je moj covjek i ja sam se navikla na to i podigla zid oko sebe odmah na pocetku, kako ne bi usao u moje srce, u moju krv, kako me ne bi povrijedio. Ipak postoji problem, on je u mojoj krvi i mom srcu vec od prije i kako ga sad istjerati sad kad ga imam, osjecam ga svakim djelicem tijela kao otrov koji se siri, a ja se borim svim snagama, no ne uspijeva mi. Ne znam sta da radim, sve sto pomislim ima manu, svaki dan mi on raste u srcu, a za to isto vrijeme sam ja njemu sve manja i manja.
Nikad on mene nece voliti, to je cinjenica, nikad on nece staviti mene ispred sebe ni na sekund, nikad me nece pogledati u oci i reci da me voli ili me pitati zašto sam tuzna, nikad ga nece zanimati pojedinosti u vezi mene. Znam ja dobro da je ova veza od prvog trenutka osudjena na propast al eto borim se iznemogla, cuda se desavaju, znam ja najbolje...
luv' ya 4ever

- 18:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 01.03.2008.

Ona...

Sve radiš sa razlogom, to si mi jednom rekao... Počinjem sumnjati u tvoje riječi jer si isto tako jednom rekao da je ne podnosiš, da je glupa, da ne želiš biti blizu nje.
No ako govoriš uvijek istinu reci mi koji razlog imaš ovog puta? Koja je isprika da nju dovučeš u svoje društvo, da pričaš sa njom kad tako dobro znaš koliko te želi?
Sad kad si sa mnom, ona leta za tobom više nego ikada jer joj nikad u očima opasnija nisam bila, nikad nije bila ovako blizu da te izgubi pa se cura satra samo da je primjetiš i svi to vide. I ti to vidiš, znam, to ti hrani ego, i to također znam. Osjećaš se važno i poželjno, želiš da svi znaju da je možeš vrtiti kad i kako hoćeš.
Idiote jedan sebični jesi li bar sekundu pomislio na mene? Jesi li se pitao kako se ja osjećam dok gledam tebe i tvoju bivšu kako pričate kao najbolji prijatelji dok sve moje prijateljice gledaju i sažalijevaju me. Dok tvoji prijatelji upozoravaju i odvlače te od nje, zbog mene kao da je njima više stalo nego tebi. Ni ne znaš šta si prouzročio, ni ne znaš u kakvo si me stanje bacio, a što se mene tiče nikad nećeš saznati. Sad ti kažem, možeš da uradiš sve, sve što hoćeš od mene ali nikad nemoj ni da ti na pamet padne da me pokušaš napraviti budalom. Dajem ti na dlanu i ludu glavu, vrelu krv i krhko srce ali ponos ti ne dam. To ću da sačuvam jer treba mi nešto kad mi slomiš srce da ga ja ponovno zalijepim, nešto jače od bola, od ljubavi, veće i od mene i od tebe, moj ponos.
Kako si krenuo uskoro će mi i zatrebati...
luv' ya 4ever

- 09:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prica o djevojci koja je znala

Priča o djevojci koja je znala, znala sve...
Dakle bila jednom lijepa djevojka, puna života i one magične vatre u očima koja se ne sreće kod svake, ali povrh svega ta djevojka je imala nedodirljiv ponos. Priča ne bi bila priča da u nju ne uđe mladić naočit, dobar, pametan i ne pokuša je osvojiti. Naposljetku taj mladić ju zavede i ona se zaljubi i sve se složi kao u bajci, njih dvoje započnu vezu, američki san pravi melem za oči. No ova priča o ovoj djevojci ima jedan mali paradoks koji se ne očitava u njoj samoj koja je bila budalasta, sretna i zaljubljena već u mladiću koji to isto NIJE bio...
Ipak najgore od svega je to što je malo djevojče sve znalo. Bila je ona pametna cura, osjećala je, vidjela i naslućivala da mu je ona samo zabava. Izlaz kad mu je dosadno, kad se zaželi ljubavi, kad mu se bude dalo. Nije bila njegova, on ju takvom nije smatrao bila je prolazna kao dašak vjetra koji ga pomiluje u prolazu.
Kad god mu je bilo dosadno mogao je nazvati nju ne sumnjajući da ona možda neće doći jer je zbog njega ostavljala sve iako je znala da to ne zalužuje. Čekala je kad će doći i reći joj da oni više ne postoje jer mu je dojadila, a znala je neminovno da će taj dan doći i ona će se morati pretvarati kao da je ne boli kao da se ništa nikad nije zbilo.
U toj vezi on je bio more i oluja, a ona tek lagana morska pjena koju su valovi bacali kad i gdje su stigli. Gazio joj je ponos, vrelu krv i ludo srce, a ona je dopuštala iz jednostavnog razloga jer ga je volila, jako, gotovo očajno.
Vremenom njena ljepota se obavila tugom, njena pamet je postala oštrija, potkrijepljena iskustvom, života i one čudne vatre u očima više nije bilo, a ponosa kao da nikad ni imala nije.
Razorio je ono što je ona nekad bila i sama mu je to dopustila. Prodala se svjesno za njegovu ljubav koja ionako nije bila cijela, prodala se za par poljubaca i zagrljaja, za najsvetije što je tad imala.
To je priča o djevojci koja je znala, znala sve... To je priča o MENI!
luv' ya 4ever

- 09:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #