utorak, 17.10.2006.

Love is an excuse to get hurt.... but is it really??

Prije par dana upitala sam s jednu frendicu zašto čovjek ne može kontrolirati svoje osjećaje. Nakon nekog vremena rasprave došle smo do zaključka da bi tada sve postalo monotono i dosadno,da bi svi birali u koga će se zaljubiti i da bi na kraju opet neki pojedinci ostali sami.

Ali što učiniti kada ti se sviđa netko za koga ne želiš imati takve osjećaje? Netko čije ti je prijateljstvo puno važnije od prolazne zaljubljenosti? Zašto ne možeš jednostavno tome stati na kraj i,kada te netko pita,odgovoriti: "Ma daaaj... Pa on mi je frend!!"

Ja sam u jednoj takvoj situaciji i jednostavno ne mogu podnijeti taj osjećaj. Nikad općenito nisam voljela biti zaljubljena u nekoga i 24/7 razmišljati samo o toj jednoj osobi. Ali,s druge strane,jako se rijetko i zaljubljujem,te kad mi se dogodi,to traje cijelu vječnost.
Imam frendica koje gledaju na dečke samo iz zabave i htjele bi biti sa svakim dečkom koji im je zgodan i koji im se svidi na prvi pogled,te imaju nove simpatije svaki tjedan. Ja nisam taj tip osobe i nije mi ambicija slušati ljude kako mi iza leđa govore "ona ti je cura koja je bila s ..." Kao prvo,nemam baš ni nekih iskustava s dečkima,a kao drugo,razlikujem pojmove "on mi je zgodan" i "zaljubljena sam u njega" za razliku od mnogih. Može dečko biti fizički najzgodnije biće koje sam ikad upoznala,ali ako nismo na istoj valnoj duljini,u startu znam da nikad ne bih željela biti s njim.

Ali,ponavljam,ovo je drugačije. Ovaj put mi se sviđa netko do kog mi je fakat stalo i ne bih željela da se naši odnosi na ikoji način promijene zbog toga. Kad sam shvatila (ili bolje rečeno,prihvatila) tu činjenicu,rekla sam to nekim određenim ljudima (oni će ujedno i znati o kome govorim),te sam im zahvalna na tome što su me saslušali i udijelili pokoji savjet (iako su savjeti varirali od "ajoooj,ne bih se voljela nać u toj poziciji","oćeš da ja pokušam razgovarat s njim da ga pitam za mišljenje" do "ja mislim da bi mu fakat trebala reći,vi bi bili baš sladak par!" Pa si sad ti misli hehe.) Ja,kao ja,još uvijek naravno mislim da mi ne bi funkcionirali zajedno i imam svoj specifični naravno-da-on-ne-bi-htio-biti-sa-mnom način gledanja na stvari,ko i uvijek kad je riječ o dečkima,uostalom (nikad nisam patila od prevelikog viška samopouzdanja hehe).

Eto,sad sam vam se malo požalila,a sad se bacam na posao za sutra (s tim vas ipak neću zamarat,bez brige haha). Danas baš i nije bio moj dan pa sam morala nekako na jednom mjestu sakupiti sve što me zamara (hvala bogu na blogiću hehe). Pozdravljam sve koji su mi pokušali podići raspoloženje danas. Nemrem se ni ja smijat cijelo vrijeme…. Samo 99% vremena (a sutra sam valjda opet ona stara). Pusa svima!

I got dosed by you and
Closer than most to you and
What am I supposed to do?
Take it away I never had it anyway,
Take it away and everything will be okay....



<< Arhiva >>

Copyright © My Dead Letters - Design touch by: SonjA aka SoSa

Komentari On/Off


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ABOUT A BLOG...



Naslov bloga temeljen je na sljedećem citatu:

A dead letter is a letter that has never been delivered because the person to whom it was written cannot be found,and it also cannot be returned to the person who wrote it.

Svi moji postovi,bili oni pisani u obliku pjesme,priče,ili jednostavno temeljeni na opisima nekih mojih svakodnevnih problema i događanja,bit će upućeni svima koji se u njima uspiju naći i prepoznati sebe. Možda im moje riječi pomognu. Možda i ne. Samo želim da znate da poštujem svačije mišljenje,te prihvaćam i pohvale i kritike sve dok nisu temeljene na osobnom ukusu koji se razlikuje od osobe do osobe. Slobodno iznesite svoja stajališta,ali nemojte vrijeđati nikoga. Barem ne na ovom blogu. :)
MY LIFE WITH MYSELF



Ime: Sonja

Rođena: 13.09.1991. (15 godina)

Grad: Velika Gorica

Škola: IV. gimna

Razred: 1.a (oh yeah)

Glavna obilježja (iliti vrline i/ili mane):

-pomalo hiperaktivna (hehe)
-optimistična (osim u ljubavi)
-vedra
-uvijek nasmijana i spremna za zezanciju
-imam razumijevanja za ljude
-po naravi sam veliki perfekcionist
-mogu biti jako tvrdoglava
-sve bih učinila za ljude koje volim
-ponekad se povučem bez nekog određenog razloga
-realna kada trebam biti (iako mnogi to ne vole)
-često razočarana u ljude,a još više u ljubav

Obožavam:

-dobru glazbu
-svoje frendove,koji se redom zovu:

Maša
Andro
Ivana
Pero
Dora
Maja
Ela
Robi
Hana
Matija
Martina
Irena
Ana
Sara
...




Ne podnosim:

-etiketiranje... svatko ima pravo na svoj stav,svoje mišljenje i svoj ukus... biti različit ne znači biti loš!!



Ljubav:

-glazba (prva,prava i najveća)
-uvijek neka druga pogrešna osoba



Najveće ostvarenje dosad: upis u Četvrtu

Najviše žalim: što ne znam svirati ni jedan instrument

Najveća želja: posjetiti Finsku

Najdraža knjiga:

-Harry Potter (ma svi)
-Lovac u žitu
-Ponos i predrasude
-Napuklo srce
-Matoševa poezija

Najdraža serija: Pravi poziv (bila nekoć)

Najdraži filmovi:

-Pirati s Kariba
-Vrana
-Gospodar Prstenova (sva tri)
-Iz Pakla
-Disneyevi crtani

Najdraži glumci: Johnny Depp i Kate Winslet

Kontaktirati me možete na:

-msn: lintu.sb@hotmail.com
-icq: 219-261-847

IT'S ALL ABOUT MUSIC



Slušam: isključivo stranu glazbu

Preferiram: rock u svim oblicima (melodic rock mi je na prvom mjestu),te ponekad metal,gothic,emo,te nešto punka

Ne podnosim: narodnjake,techno i pjevače (pjevačice) koji prodaju svoje tijelo umjesto muzike (khmbritneykhm)

Neki od omiljenijih bendova su mi:

My Chemical Romance
The Used
Bullet For My Valentine
Incubus
Avenged Sevenfold
The All-American Rejects
Relient K
The Rasmus
Nightwish
HIM
Negative
Apocalyptica
Evanescence
The Killers
Red Hot Chili Peppers
Green Day
Fall Out Boy
Simple Plan
Panic! At The Disco
Guns N' Roses
...
OBAVEZNA LITERATURA



Maša - moja najbolja frendica,nema toga što ona ne zna o meni

Tina - druga najbolja frendica,osam me godina trpila pokraj sebe u školi,a sad me se napokon riješila... pusa,Tinči :)

Andrich - dušica moja... najolji frend koji me voli zajebavat haha

Hana - staaara poznanica hehe

Dorica - ljubav moja

Pero - moj wannabe buraz... legenda živa xD

Aimee - jako inteligentna i lijepa cura koju sam imala čast upoznati u školi

Irena - frendica iz razreda,metalka,luda cura

Matija - jako dobar frend

Sara - frendica iz škole,predobra cura

Annchica - također frendica iz škole,nothing bad can be said

MislaF - najbolji frend iz bivšeg 8.d... filozof moj najdraži

Petra - Petrica iz našeg uber fensi goričkog društva,otkVačena cura ;)

Maja - jako draga frendica i jako dobra osoba :)

Anja - još jedna stara poznanica,sam kaj je ova još starija (don't get me wrong,Anja)



Blacken - inače ne stavljam linkove ljudi koje ne poznajem,ali ovaj me blog u neku ruku očarao,fascinirao,kako god želite... predivni tekstovi,preporučam da posjetite i po mogućnosti pročitate nešto...