ahm........................nema naslova............kao i obicno


ahoj kako ste mi,ja sam vise manje okej,iako jos uvijek imam temperaturu,a sta ces,muffini su mi uspjeli,lol,danas me sokiralo kada mi je sestra rekla da zeli biti darkerica eek,a ja sam blejala u nju,pa mislim ono peti razred,darker ? lud,a sta ces nitko nije savrsen smijeh ovaj tjedan sam se dosadivala,gledala tv i po cijele dane bila na kompu,bolesno smokin,nacrtala sam jedan crtez,meni je tak-tak,probati cu ga objaviti,ali ne danas,tako da se ne nadajte uzalud,konacno sam nasla slike iz nightmare before chrismas od onog dripca smijeh ,lol bas sam happy,objaviti cu ih par,ne drugi put vec sad na kraju posta,nisam isla u madarsku na turnir,mislim da nitko nije isao ali nisam sigurna,probati cu ozdraviti do iduceg vikenda kada ponovo imam turnir, ah probati cu ............. nadati se................ i onda cu ................... mozda........... valjda .......... vrlo vjerojatno........... ozdraviti,nada umire posljednja,hehe smijeh
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
-naravno da ih imam jos ali bi mi post vise licio na galeriju nego na post,pa uzivajte
-za kraj jedan vic-sto govore kokosi kada se napiju-dajes mi kriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiila rofl
-iako mi to u ovom trenutku nije smijesno stavila sam rofl smijeh

08.10.2006. u 17:59 | 16 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

all the world is making dark and black as my blog and heart

don't click this link...

ostali blogovi

nbb-skolska frendica
nerealna-link laze,uvjek realna
pebbles-veselo dijete sa suncokretom
sovjetka-super cura
punker-famoust punker,jednostavno super
suzi-cool cura
parvus gollum-cool lik
lik u crnom-iako ga ne poznam doslovce mrak
lost in my own world
sisterhood-tri frendice
maricka
ema
arva
lara-fora cura =)
bloody
fensi veđe
tears from hell
i'm still in love
arwen
mirna
luna
teky-takoder nista manje od naj naj frendice
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

udareni arteri
udarene ofce
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hostedby ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us










Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge