lud


evo novi post svi sretni i zadovoljni smijeh osim mene jer se meni ne daju pisati postovi yes ali moram se i ja malo zrtvovati rolleyes nazalost a sta se tu moze a i stvarno ne znam o cemu da pisem nemam temu izgubila sam smisao za humor a i bas sam jadna lud ili luda u ponedeljak nam je dan skole ici cemo u zoo (pazi ti to) pa cemo se opet vratiti u skolu pa cemo gledati prezentacije o nasoj skoli pa ce decki imati kosarkasku utakmicu (kako oni uvijek bolje produ) a nas je profa htijela uzeti kao navijačice mislim lud fakat ono ja kao navijačica ma neka se ...(nije ono sto mislite nego malo pristojniji izraz smijeh) sve u svemu biti ce dosadno nema zabave nema nicega sto te moze razveseliti nitko se nije nista potrudi da nesto organizira (cak ni ja ko da bih se i potrudila) tako da cu ici samo u zoo a ostalo cu propustiti yes bas mi je drago a za drugu temu nemam nista zasto sam ja uvijek tak jadna nut ah sta se tu moze mozes dubiti na glavi i opet se nista nece dogoditi mozes se s petama v rit trkat i opet se nece nista dogoditi samo sto u prvom slucaju dubljenja na glavi mozes riknut od previse krv koja ce ti curiti u mozak bas bolesno bang ajde napisati cu vam novi post cim se vratim iz skole da ne biste mislili da markiram ja vam imam skolu u 8.45 a treba mi pola sata do skole pa sada moram ici wave da da dobiti cete novi post poslije skole ajde by wave

26.05.2006. u 08:15 | 25 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

all the world is making dark and black as my blog and heart

don't click this link...

ostali blogovi

nbb-skolska frendica
nerealna-link laze,uvjek realna
pebbles-veselo dijete sa suncokretom
sovjetka-super cura
punker-famoust punker,jednostavno super
suzi-cool cura
parvus gollum-cool lik
lik u crnom-iako ga ne poznam doslovce mrak
lost in my own world
sisterhood-tri frendice
maricka
ema
arva
lara-fora cura =)
bloody
fensi veđe
tears from hell
i'm still in love
arwen
mirna
luna
teky-takoder nista manje od naj naj frendice
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

udareni arteri
udarene ofce
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hostedby ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us










Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge