.........................


ok ok ok priznajem uopce mi se vise ne da pisati postove naj rade bih izbrisala ovaj blog a i uopce nemam temu o kojoj da pisem
no kao sto znate slika vrijedi tisucu rijeci
Image Hosted by ImageShack.us

29.04.2006. u 17:08 | 32 Komentara | Print | # | ^

izgubljeni slucaj......ili......vjecni zivot


izgubljeni slucaj (bas mastovito) ili vjecni zivot meni je stoo puta draze biti izgubljeni slucaj nego vjecno zivjeti i svaki dan gledati kakvih ljudi ima na ovom svijetu pa to bi vjerojatno svakome dosadilo biti izgubljeni slucaj je bas fora stvar nitko te ne ispituje nista radis sto hoces a nitko ti ne moze pomoci pa doslovce ti onda i jesi izgubljeni slucaj smijeh bas fora a to sam i ja postala ove godine pa nije to uopce lose zapravo je punoveca fora nego stalno biti happy ili biti promjenjiv kao vrijeme tako da nikada ne znas kavog ces raspolozenja biti a vjecni zivot pa tko to sljivi meni to ne treba svatko ima svoje misljenje pa tako i ja doslovce si mozes pustiti mozak na pasu (krasnog li zivota)
vise nista ne bih znala reci o temi pa kaj onda ko da je uopce zanimljiva dobro ajde nekima sigurno je jer zele vjecni zivot a s time dobivaju i vjecno maltretirenje ljudi sto je nekima gust ah sto se moze (naravno nista)

poceli su praznici naravno svi to vec znaju svaki da se moze ljencariti i ne mariti za nista hahaha koja fora ja uopce ne mogu uzivati u njima bas mi je dosadno doslovce grozno po cijele dane buljim u to posrano racunalo vec mi ga je dosta sve mi ide na zivce
ufffffffffffffff zivot je dosadan to se vec odavno zna ali za svaki slucaj ja cu ponoviti jos jednom yes
a posto se ovaj dan nece morati pamtiti po nicemu zasto da se trudim pisati dugi zanimljivi post doslovse me bas boli za te postove vise mi ih se uopce ne da pisati pa nisam ja kriva ipak ja sam igubljeni slucaj i ja tu nis ne mogu uciniti a za ovaj post nemam nikakvu zgodnu slikicu pa ce u njemu biti samo slova i pokoji smajlic zaone koji su znatizeljni jesam li tuzna ili ne je sam uvijek fifty-fifty a ponekad se ali vrlo rijetko odmaknem od toga a uopce ne znam zasto vas to zanima (ah nitko nije sveznalica)
wavemahwave

14.04.2006. u 16:26 | 41 Komentara | Print | # | ^

moedling i tako dalje......


jucer stvarno ne znam sto mi je bilo otisli smo u moedling na turnir iz macevanja krenuli smo u cetiri ujutro s nasim trenerom siriusom buzovom i kostelcom dok smo se vozili denis (nas trener) nam je pricao o svojim dogadajima iz mladosti vecinu vremena uopce ga nismo slusali vec smo se smijali kostelcu i njegovom tako zvanom pjevanju kad smo stigli u moedling denis nam je morao pokazati najnajnajveci (njemu) media markt kada smo doslii do ogromne zgrade ja mislim da je bila zuto narancasata u kojoj smo navodnotrebali macevati prvo sto je netko od nas uspio izustiti bilo je moram na wc (a kaj drugo pa to se moglo i ocekivati) doslovce je iznutra bilo mnogo hodnika dok smo mi nasli wc proslo je nekih pola sata (ovo je inace˝kao jako˝vazan podatak) pa dok smo se otisli prijaviti decki su se vec trebali ici zagrijavati dok su se oni zagrijavali ja i sirius smo istrazili skoro pa svaki kutak u tom kako da kazem zgradi ili sportskom centru kako hocete nesto od toga navedenog i ne navedenog sigurno je tocno za decke fakat ne znam koji su bili ali se nisu pretjerano osramotili kao mi necemo sada u detalje ja sam imala cetiri pobjede i dva poraza (to je valjda mali napredak) a sirius dve pobjede i dva poraza je sam usla direktno u prvih sesnaest a sirius je doslovce raznesla i obrisala pod s jednom klinkom bilo je 15- 3 pa je i ona usla u prvih sesnaesta ja naravno ja sam izgubila 15-1 za ulazak u prvih osam od neke kustrave cure koja je nakraju bila prva a sirius je isto tako izgubila od vodece nakon zbrajanja bodova iz kola najbolje receno nitko od nas nije osvojio nikakvu medalju jedino sto jos uvijek nemram vjerovati jest da je teky vodila 7-1 i izgubila 10-8 a lucija je bila peta sigurno je imala neke male klinke od 7 godina koje su se usrale (oprostite na izrazu) cim su je vidjele vec mi je dosta pisanja o tome a inace za cudo bozje bila sam fakat sretna i smijala sam se skoro pa cijeli dan
na ovaj malo veseliji post nagovorila me je moja prijateljica budimo realni ili bolje receno sirius koji inace ne bi napisala
Image Hosted by ImageShack.us
to je odprilike ovako izgledalo
-ispricavam se na greskama (ako ih uopce ima jer su mi se vec prije zalili na njih)
-iako ovja post nije prikazao i docarao sve sto smo jucer radili valjda ce vam se svidjeti
-i obavezno posjetite ostale blogove (iako cete to napraviti ovo je samo mali podsjetnik)
-i za kraj nemam vam nis vise za reci ili kazati zato by

03.04.2006. u 10:45 | 29 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

all the world is making dark and black as my blog and heart

don't click this link...

ostali blogovi

nbb-skolska frendica
nerealna-link laze,uvjek realna
pebbles-veselo dijete sa suncokretom
sovjetka-super cura
punker-famoust punker,jednostavno super
suzi-cool cura
parvus gollum-cool lik
lik u crnom-iako ga ne poznam doslovce mrak
lost in my own world
sisterhood-tri frendice
maricka
ema
arva
lara-fora cura =)
bloody
fensi veđe
tears from hell
i'm still in love
arwen
mirna
luna
teky-takoder nista manje od naj naj frendice
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

udareni arteri
udarene ofce
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hostedby ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us










Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge