< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Svašta!



MusicPlaylist





myspace layouts




cool myspace layouts




myspace layout codes




myspace layouts images




myspace layouts





MOJ CHAT!

http://xat.com/chat/
room/32946771/



www.bigoo.ws


www.bigoo.ws


www.bigoo.ws


www.bigoo.ws


www.bigoo.ws






www.bigoo.ws


www.bigoo.ws


www.bigoo.ws


www.bigoo.ws


www.bigoo.ws


www.bigoo.ws





Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Mimi
Baka
Gloria
Dora
Amy
Matea
Patricija




Naj grupa od ovih?
Linkin Park!
Simple Plan!
Jonas Brothers!
Green day!
The Fray!
  
pollcode.com free polls





Moj Blog?
Cool!
OK!
Grozan!
Nije los!
Glup!
  
pollcode.com free polls





Naj pjevacica od ovih?
Avril Lavigne!
Madonna!
Gween Stefany!
Rihanna!
Leona Lewis!
  
pollcode.com free polls





Naj pjevac od ovih?
Tose Proeski!
Dima Bilan!
Drake Bell!
Robbie Wiliams!
John Mayer!
  
pollcode.com free polls






free myspace layouts





myspace graphics





layouts myspace





myspace glitter





ŠTO RADITI U LIFTU KAD TI JE DOSADNO!

1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.

2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.

3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekas prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži:"E,di si buraz, šta ima.."

4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.

5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.

6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."

7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"

8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.


9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži:"Imam nove čarapeeee.."

10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.

11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.

12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.

13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"

14. Namršti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"

15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.

16. Zaderi se:"Ding!",kad god lift stane na nekom katu.

17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"

18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"

19. Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zgađenu facu i pomakni se.

20. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući:"Dole, rekao sam dole!"

21. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni.




O MENI...

Ime:Zohra
Nadimak:Zuza,Zum zum...
Godine:13
Razred:7.a
Sviram:Flautu,klavir,gitaru
Slušam:Sve živo osim cajki
Naj frendovi:Gloria,Camy,Eva...
Treniram:Tenis

....Volim....
moju obitelj,moje
frendove,crtati,
Mjuzu,Nutelu,
gledati TV,mafine,
pjevati,dobivati
dobre ocijene bez
truda i znoja,uživati,
ljenčariti,pizzu,coca colu,
zabavu,Red bull,
shopping s frendicama,
putovati,smijati se,
vrištati,moju dosasnu
seju,zlete,ljeto,roniti,
moje mačke Brunu i
štinkija,vrući kakao....


....Mrzim....
školu!!..pisati dz,
lektiru,učiti,opet školu,
dosadne rođendane,
Preduuge postove,
ozbiljnost,zimu bez snijega,
shopping s roditeljima,
dosadne ljude,ozbiljne
profesore,većinu iz mog
razreda,većinu iz moje
škole,gužve,ispitivanje,
naivne ljude,umišljne ljude,
previše obveza u jednom danu,
ređendane be cole ili fante ili
spritea,dosadne filmove,
dosadu i jo puno toga...




Adopt Your Own Virtual pet


Adopt Your Own Virtual pet


Adopt Your Own Virtual pet


Adopt Your Own Virtual pet


Adopt Your Own Virtual pet


Adopt Your Own Virtual pet


Adopt Your Own Virtual pet



Adopt Your Own Virtual pet



17 x VOLIM TE!!!!!!!!

NJEMACKI:Ich liebe dich!
ENGLESKI:I `love you!
FRANCUSKI:J`t aime!
ŠPANJOLSKI:Te amo,Te quiero
TALIJANSKI:Ti amo!
GRCKI:S`agapo
PORTUGALSKI:Amo te!
RUMUNJSKI:Te jubesc
POLJSKI:Ja cie kocham
NIZOZEMSKI:Ik hou van je
ŠVEDSKI:Jag alskar dig
DANSKI:Jag elsker dig
NORVEŠKI:Mina rakastan sinua
RUSKI:Ja tebja ljublju
TURSKI:Bei sni sviyorum
MAÐARSKI:Szeretlek
KINESKI:Wo ai ni


images1



logo



1622022728



images2





www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws





JAKO PUNO SLIĆICA:







dance


engracado


celebridade


xau


dormir


doente


calor


rindo











comida


barco


perigo


frio


esperar


cartao


choro


raiva


ok


danca


esgrima


paz


barco



myspace backgrounds images









myspace layout codes






www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws








subota, 13.09.2008.

Bla bla bla, ludilo u školi!





Ajde ljudi malo komentirajte!!Gdje ste nestali??
Znam da je počela škola pa nemate vremena ali sigurno niste tako zaposleni da nemožete pet minutica doći,pročitati postek i ostaviti komentarić!!
Evo ja sam sad krenula u 7 razred TJ. prije dva mjeseca!Nije loše samo me živciraju Fizika i Tzk!Znam mislite da sam poludjela kad nevolim tjelesni ali u mojoj školi je tjelesni tako dosadan...a tek fizika!Sigurno je tako nezanimljiva i nerazumljiva jer mi imamo nekog glupog,dosadnog profesora!sada iz fizike učimo one glupe ploštine,obujme....ITD!

Šta da vam još pričam.....pa.....kemija je cool!Jučer sam dobila 5 iz testa (agregatska stanja)!!Engleski mi isto ide...Povijest tak tak...profesor je prošli mjesec bio dobre volje pa mi dao samo jedan komad!Hehe!Danas smo radili neku probu protiv tubekolote (idalje me boli ruka)!Biologija mi isto ide!Iz Likovnog sam danas dobila tri 5 iz zadnjih tri rada!Cool!Ajde ljudi idem ja!
Moram u glazbenu školu!Vidimo se!Book!

- 14:04 - A reCi BraLe... SaMo(5) - KisS My AsS - reFrEsh..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.