< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Music

Free Music



Free Music

jA sAm.. Lucija
ŽiViM u...Slavonskom Brodu
iDeM u... najbolji 7.b
RoĐeNa SaM...15.11.1994
mOj HoBi Je....Rock'n'roll i nekad davno odbojka
MoJi NajPrIjAtElJi Su...Jana, Marta, Irena, Ivona, Ena Č., Mateja M., Nives K., Mihi, Mislav, Adam , juraj M., Juraj P., Dragitin, Edin, Arijan......i mnogi drugi

..VoLiM....

-prijatelje
-ples
-cokoladu
-glazbu
-starke
-svog psica Lilly
.....i JoS pUnO tOgA.....

Image Hosted by ImageShack.us

.....NeVoLiM....
-laz
-dvolicne i umisljene ljude
-skolu
-nepravdu
-svadu
-narodnjake


SLIKICE!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Moj brat Gabriel!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Moj bratić Petar!!
Image Hosted by ImageShack.us

Jana
Image Hosted by ImageShack.us

Marta
Image Hosted by ImageShack.us

Irena
Image Hosted by ImageShack.us

Irena,Iva i Jana
Image Hosted by ImageShack.us

Vedrana,Irena,ja i Jana
Image Hosted by ImageShack.us

Kety,Monika,Marija i Ivana
Image Hosted by ImageShack.us

U Puli!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Mihi,Jana i Irena
Image Hosted by ImageShack.us

Irena i Mihi


Image Hosted by ImageShack.us

Anći i Egon
Image Hosted by ImageShack.us

Moja Lilly
Image Hosted by ImageShack.us

Mislav
Image Hosted by ImageShack.us

Marta i Ire

COOL BLOGOVI!!!!
POSJETITE IH.....


nutMarta
nutAdam
nutIrena
nutBlaža
nutĐurđica
nutFila
nutEđin
nutIva
nutJuraj
nutLora
nutMislav
nutArijan
nutPatricia
nutTin
nutMihi i Marta
nutIvana i Mihi
nutJa & Marta
nutIgor

SMS-ovi

Image Hosted by ImageShack.us

I smrt će jednom doći
po svoje, i Bog će biti
svjedok za nas dvoje,
a tada, kad se otvori
srce moje, u njemu će
pisati: za tebe je kucalo,
maleno moje!




Image Hosted by ImageShack.us

Mladost traje časak,
ljepota je cvijet,
al' ljubav je dragulj
što osvaja svijet!



Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj naš život ima
lažan sjaj, taman kad
pomisliš da ljubav je
prava, a ono kraj!
Zato ljubi i nemisli
na krizu, jer jedino
život nema reprizu!




Image Hosted by ImageShack.us

Jedna pusa za oći
koje me gledaju,
jedna za usne koje
me ljube, jedna za
tebe koji nisi kraj mene!



Image Hosted by ImageShack.us

Daljine razdvaju ljude,
zbog njih se tuguje i plaće,
ali onom tko doista voli,
daljine ništa ne znače!




Image Hosted by ImageShack.us

Anđeli to nazivaju -
nebeska sreća, a đavli
to nazivaju - paklene muke
a ljudi to nazivaju
LJUBAV!



Image Hosted by ImageShack.us

Kad bih imala zlatan nož
da rasjećem srce svoje
svakom bi kapi krvi napisala
ime tvoje!




Image Hosted by ImageShack.us

Ako me ikad raniš i dušu
povrijediš,upotrijebit ću
samo jednu kletvu:"DAO
BOG DA TI MOJE USNE
BUDU LIJEK BEZ NJIH DA
BOLUJEŠ ZAUVIJEK"...



Image Hosted by ImageShack.us

Znaj i ne zaboravi: suza je
najvjerniji pratilac čovjeku,
jer kad te svi zaborave, ona
se pojavi......




Image Hosted by ImageShack.us


Ako me voliš,
nemoj kriti jer nije zabranjeno
zaljubljen biti..........




Image Hosted by ImageShack.us

..ne, ne želim te mijenjati...
...samo ti imaš svu moju ljubav...
...samo me ti znaš ljubiti onako kako ja to volim...
...samo mi je u tvom zagrljaju toplo i predivno...
...samo mi se tvoje ruke užasno sviđaju...
...samo ti uvijek nađeš lijepu riječ u pravom trenutku...
...samo mi ti tečeš venama...
...samo tebe noćima sanjam...
...samo s tobom mogu satima pričati na mobitel...
...samo ti mi se sviđaš...
...samo ti me ne puštaš od sebe...
...samo za tebe bih učinila sve na ovome svijetu...
...samo uz tebe se osjećamvoljenom...
...samo tebe volim...
...samo ti si duboko u mom srcu...



Image Hosted by ImageShack.us

Kad se u telefon moj
ucrta broj tvoj,
i kaže halo,
srce bi mi stalo.
Malo po malo,
halo po halo,stvarno
mi nedostaješ,
srce moje malo



Image Hosted by ImageShack.us

...Ostavljamo one
koji nas vole zbog
onih koje mi volimo
a ne pitamo se
hoćemo li povrijediti
one koji nas vole
i hoće li nas voljeti
oni koje mi volimo...


Image Hosted by ImageShack.us

Ja ne pijem da
te zaboravim
nego da te duplo
vidim!


Image Hosted by ImageShack.us

Nikada se ne prestaj
smijati, čak ni kada
si tužan. Netko će
se možda zaljubiti
baš u tvoj osmijeh.



Image Hosted by ImageShack.us

Kao more sto se njise,
kao kapi kise, kao vjetar
sto lagano puse, kao
zaljubljene duse, kao sto
srce voli i za ljubav moli,
kao sto sunce sja,
tako te volim ja!!!



Image Hosted by ImageShack.us

Kazi mi sad, mili moj,
zasto je tuzan pogled
tvoj, za kim tvoje srce
pati hoces li mi svoju
ljubav dati. Dok u noci
oganj gori, sjeti se dragi,
netko te voli.



Image Hosted by ImageShack.us

Ne idi ispred mene -
ne mogu te slijediti.
Ne idi iza mene - ne mogu
voditi. Jednostavno hodaj
kraj mene i budi mi prijatelj.


Image Hosted by ImageShack.us

Život je prilika,iskoristi je;
Život je ljepota,divi joj se;
Život je san,učini ga stvarnim;
Život je izazov,suoči se s njim;
Život je ljubav,uživaj je;
Život je tuga,preboli je;
Život je borba,prihvati je;
Život je obećanje,ispuni ga;
Život je sreća,zasluži ju;
ŽIVOT JE ŽIVOT,brani ga!




Image Hosted by ImageShack.us

Ako ćeš se jednog dana
osjećati kao da ćeš plakati…
Nazovi me…
Neću ti obećati
da ću te nasmijati…
Ali mogu plakati s tobom…
Ako ćeš jednoga dana htjeti pobjeći
nemoj se bojati nazvati me…
Neću ti obećati
da ću te zaustaviti…
Ali mogu pobjeći s tobom…
Ako jednoga dana nećeš
htjeti nikoga slušati...
Nazovi me…
Obećajem da ću biti uz tebe…
I obećajem da ću biti vrlo tiha…
Ali ako jednoga dana nazoveš…
I nema odgovora…
Brzo me dođi vidjeti…
Možda ja tebe trebam…

Image Hosted by ImageShack.us

Volim te...
Sinoć dok je zvijezda sjala
tebe sam dragi čekala
da ti kažem riječi dvije
da ti kažem "...volim te..."

Čekala sam dugo znaj
nisam znala da je kraj
Nisi čuo riječi te
nisi čuo "...volim te..."

Sad te opet vidim ja.
Dođi kao nekada
poljubi usne te i reci "...volim te..."



Image Hosted by ImageShack.us

Ako ne vjeruješ sebi,
ne vjeruješ ni drugima,
Ako se bojiš ljubiti,
bojiš se i voljeti.
Ako se bojiš voljeti,
kako uopće živiš.


Image Hosted by ImageShack.us

Teško je voljeti
nekog,a ne biti s njim...
pričati da je kraj i
živjeti s tim...
teško ga je voljeti,
a ne biti s njim...
skrivati svoju bol,
a pričati o sreći...


Image Hosted by ImageShack.us

Duboko vjeruj u
ono što želiš i zapamti:
izgubljeno je samo
ono čega smo se odrekli.
U životu poželi samo
jedno:da ne voliš
izgubljeno i da ne
izgubiš voljeno!

Image Hosted by ImageShack.us

Molim te...
Molim te daj mi
još jednu priliku
da ti dokažem
da te volim.

Molim te daj mi
još jednu priliku
da ti dokažem
da mi trebaš.

Znam bila sam luda
više nikad neću
i život bi dala
samo za našu
ljubav i sreću...



10 zapovijedi ljubavi za cure!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us


1. Nikad se ne zaljubljuj do usiju
2. Ne placi, ne pati- steti ljepoti
3. Ne moli ga jer ces moliti cijeli zivot
4. Cijeni ga, ali sebe vise
5. Sve sto kaze 50 % vjeruj-50 % odbaci
6. Na zovi ga poslije svade
7. Ako zeli prekinuti, odusevljeno prihvati
8. Kad place, ne placi s njim
9. Ne dopusti da te povrijedi
10. Ako te zaprosi 2 puta odbij, 3 put prihvati

Ovo deseto mi nikad nece biti jasno al sta sad...

srijeda, 26.09.2007.

Bok ljudi,kak ste mi vi?
Nemem sta za pisati pa evo nest bezveze!!wave



"Teško je voljeti, još teže ne voljeti, a najteže je naći voljenog koji te voli."

...i da glupa pravila ove igre u kojoj je tebi sve dozvoljeno poštujem jedino zbog toga što sam ih osobno odredila?? Ti nikad nećeš znati zašto se bojim svakog novog dana, nećeš saznati za moj strah od snova koji su moju dušu razbili u toliko komadića da ih više nikada neću pronaći.. i ponovno sastaviti slagalicu..
Možda ne znaš da su dani kajanja daleko iza mene.. te sam stranice svoje životne knjige spalila.. a hrabrosti sam pucala u koljena da više nikad ne ode.. nemoj se praviti da znaš.. možda slutiš.. da svaka melodija podsjeti na tebe..da se sjetim zabranjenih poljubaca, zagrljaja, riječi koje nisam smjela izreći.. ali ne znaš, vjeruj mi.. ne znaš da se više nikada ne prepuštam prošlosti..
Da, možda bi to bila velika ljubavna priča, ali ovu su vatru ugasili..

Image Hosted by ImageShack.us




..i zato me nemaš pravo kriviti zbog načina na koji popravljam nešto što si ti slomio..


* "Jedina važna stvar, kada budemo odlazili, bit će tragovi ljubavi što ćemo ih ostaviti za sobom."


Ne pitaj je voli li te još uvijek...

...ionako ti ne bi odgovorila.
Šaputala bi sa zvijezdama i
plakala za umrlim nadama.
Ali tebi ne bi ni spomenula (više) nikada.

Jer ona je takva kakva je. Kontradiktorna
i prkosna. Svojeglava, ali krhka.
I nikada ustvari nisi siguran hoće li se nasmiješiti
ili rasplakati, kad vam se pogledi isprepletu.

Ne pitaj je zašto te još voli. Ljubav je nedosljedna pojava.
Ne stari i ne blijedi, kao fotografije i razglednice.
Ne skuplja prašinu na polici.
Ona diše i živi i pleše po gradskim trgovima,
ulicama. Sjajnija od sunca.

Ne pitaj je zašto te još voli.
Zapitaj se možeš li ti voljeti. Uopće.

Jer njoj nema slične. Znaš i sam.
Ona je čarolija koja se ne ponavlja.

Prošla je tvojim odajama
kao ideja, fantazija.
Iščezla je u nemirnim vodama baš kad si se
naviknuo na njezinu prisutnost.
I poželio da zauvijek ostane tu.

Da, još te voli. Ne pitaj zašto.
Šuti i nastavi dalje. Ne gledaj.

Misli što god hoćeš, ali ne pitaj. Zašto.
Zapitaj se tko je od vas dvoje
uistinu izgubio
u ovoj igri
na život i smrt.




"Ne kradi mi sebe od mene... Postat ćeš međuvrijeme i ostat ćeš zauvijek sa mnom bez mene..."



Image Hosted by ImageShack.us

|Kul... (88%)| Uvećaj vrijednost papira!| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.