...ewo wam neke pjesmicwe...=)























ewo par pjesmica za moga mankya
pa neka sluša =(..love you






..mawo swjikica..


Srce te voli,
jače nego ikad
od tuge i bola
duša se slama,
a ti se praviš
kao da nikad
ničeg nije bilo
međa nama...!!...


Zavoljeli smo se iznenada,
a bili smo mladi...
Sanjali o sreći,
Živjeli u nadi.
Četiri mjeseca je prošlo
u beznadanoj sreći,
dok nas nije rastavio netko treći.
Dani prolaze,
cvijeće još miriše
dok vjetar šapće: NIKAD VIŠE !!


Htjela sam ti reći
da srce samo tebe voli,
htjela sam ti reći
da ljubav stvarno boli.
znam, negdje si s drugom,
al znam da to nije sve
jer srce pamti ¨¨VOLIM TE
¨

Ako sumnjas
da mi se nesto dogodilo,
ne plači od sreće...!!...
Znaj da kuja poput mene
NIKAD UMRIJETI NEĆE !!!!


Da te oči nikad vidjele nisu,
da te usne nikad ljubile nisu,
da te tijelo nikad voljelo nije,
ne bi mi sada bilo kako mi je..!!

za B.M.


Ti misliš da sam sretna
jer ti to moj pogled kaže
al srce gorko plače
a pogled ponekad slaže.

Ti misliš da noćas spavam
al prolaze mi besane noći
da li srce potajno zbori
da će k meni doći.

Ti misliš da svaka trava
za mene predstavlja cvijet
i misliš ako sretan si ti
da sretan je cijeli svijet...


Premalo vremena
a previše boli
u srcu mome
u mojoj duši
rane koje ne zacijeljuju
bol koja guši
ožiljci koji ostaju,
isplakane suze
što ostavljaju trag
zbog nekog tko je
srcu drag...


Gledam te i ti gledaš mene,
oči ti sjaje, a srce vene,
kažem ti ne volim te,
a lažem te jer srce istinu zna,
reci mi molim te
ŠTA IMA ONA, A NEMAM JA..???..


Ti nisi bio rođen za mene
i naša ljubav nije bila vječna,
ostaje samo sjećanje na prošle dane
jer sam te voljela i bila sretna...


Neću da plačem kad odeš drugoj,
neću da molim da mi se vratiš,
bit ću daleko kad budeš sretan
i još dalje kad počneš da patiš...


Nikad ni jedna neće praštati
sva tvoja lutanja...
Na svako pitanje tražit ce odgovor
umjesto šućenja...
Mili moj,
kad ti se probudi savjest
pa samom sebi kažeš ¨STOJ¨...
Mili moj.
kad ti laži ponestane
okreni moj broj...


Zidovi sad nas dijele,
Zidovi bola i tuge...
Dijele nas al sakriti ne mogu
Kroz njih te vidim kad si pored druge...
Ko da tuđim željama robujemo,
Ko da jedan od drugog bolujemo,
Ko da sa mnom nisi sretan bio,
zar si sve zaboravio...??...



Zivot mi je kao santa leda,
nevidim ja sunca nikada
da prebolim sudbina mi ne da
srce samo tebi pripada....


...vratit cu se, majko,
ali neznam kada...
Vratit cu se, majko,
ali njemu NIKADA...
Kad je mogao drugu
da zavoli
neka vidi kako srce boli....


Ja ti nudim ljubav,
ja ti nudim sreću,
nemoj se uplašiti,
prevarit te neću.
Ja ti pružam ruke,
ja ti pružam sebe,
a ostalo zavisi od tebe


Ja cu tebe nocima sanjati
tvoje ime necujno dozivati,
ti si vizija mog sna,
duso moja daleka.
Oci moje traze te,
usne zovu te dodji
molim te jer ludo VOLIM TE.



Ljubav je tajna zbog koje se pati,
Koliko te volim nikad nećeš znati.
Jer sve što ti imam za reći,
Sastoji se od 2 riječi,
Slušaj ih molim te,
Jer one su: VOLIM TE!!!



Na krevetu ležim, poruku ti pišem.
Nešto mi je teško, ne mogu da dišem.
Nešto me steže u grudima moji,
Jer noćima čeznem za usnama tvojim…


Na vratima mog sna,zvuk tvojih koraka.
U moru kog sjecanja,boja tvoga osmjeha.
U srcu mome oci tvoje,NEDOSTAJES mi
voljeno moje…!


Voljela sam plave oči, jer se s morem slažu.
A sad volim smeđe, jer ISTINU kažu!


Ako budeš sama,
ostavljena,izgubljena,
slomljena na pučini života
ako ti suze poteku niz lice
vjeruj mi bit ću uz tebe PRIJATELJICE!!!


Lijepo je kad imas nekog
Tko te voli,
Pa odmah i proslost manje boli...


Kad te tuga slomi,
kad te srce boli,
procitaj ovu poruku i
vidi tko te iskreno voli!


• Kada vidis pticu
u visokom letu
ti se sjeti mene
u dalekom svijetu,
gdje god odes putevima svijeta,
gdje god sunce sja,
nikad nikog neces naci,
da te VOLI KAO JA!



Kao more sto se njise,
kao kapi kise,
kao vjetar sto lagano puse,
kao zaljubljene duse,
kao sto srce voli i za ljubav moli,
kao sto sunce sja,
tako tebe volim ja.



Lijepo je znati da postojis
u mom zivotu.
Nije bitno ni koliko,
ni otkad, a ni zasto.
Lijepo je otvoriti oci i
jednostavno znati da si blizu.



„...Ja se necu predati
sve do svoga kraja
zele nas razdvojiti
ali to nas spaja
Ja se necu predati
i kad umre nada
uvijek ima neki put
naci cu ga tada...“
ljubav...


Na jednoj staroj klupi
u zadnjem dijelu škole,
velikim slovima piše
ON I ONA SE VOLE
Ali kao kap kiše,kad vrijeme
sve izbriše,
velikim slovima piše
ONI SE NEVOLE VIŠE
Ali kad dođem na tu klupu
i kad se sijetim da sam bila mlada,
velikim slovima napisat ću
JA NJEGA VOLIM I SADA!



Nocas pada kisa sve jace i jace,
kao da Bog nad nama place.
Kao da broji trenutke neke,tako daleke.
Kap po kap tragove brise,ono sto smo bili
a,nismo vise....


Jednoga dana za godina mnogo kada
ga prebolis i shvatis zivot,on ce tada
voljeti drugu,a ti ces skrivati bol i tugu,
tada ces,malena ti hrabra biti i istinu
u svom srcu ces skriti,da si ga voljela
to ces znati,mozda ces zeljeti da se
vrati,svijeca se topi,nastaje tama,
ljubav je otisla,ostajes sama...


....Ja nisam cura bez ponosa
pa da kleknem i da molim,na koljena svoja
necu pasti iako te ludo volim


Neka te nema vise za mene,nek` ne postoje
ni uspomene,ni dodir njezni,ni usta snena,
nek` te nema,nek` te nema...
Ni stih ti nedam,ni pjesmu ovu,
ni sapat zore na prozoru...
Uzet cu zvijezde i neba,jasno,plakat ce
zemlja i nebo glasno...
plakat ces ti,al` bit ce kasno ....



Nocas sam sanjala anđela kako ljubi moje
usne na kisi,nocas sam se vidjela u zagrljaju
daleko odavde,nocas sam sanjaŁa....
..tebe...


Ako sam ikada tebe lagala,nek` mi to bude
laz posljednja,ako te nisam stvarno voljela,
svaka me sreca tri puta proklela,ako te moja
ljubav boljela,dao Bog ga nikad ja ne voljela...


NEMOJ ME ZABORAVITI I KAD ODES DALEKO,
KAD SIJECANJA IZBLIJEDE, SJETI SE MENE I RECENICE
MOJE...SAMO PRIJATELJI NAJVISE VRIJEDE....


What €v€r you §ay,
What €v€r you do,
nothing wiŁŁ stop me
from Łovin you


Rodila sam se
kad si me poljubio,
Zivjela sam
dok si me volio,
Umirem otkad
si me napustio....=(


Ljubav je možda dobra
prilika za bol,
možda je nemoguće
voljeti i ostati pametan
i možda je san iz kojeg se budimo
suznih očiju....
Ako je već tako,
želim vječno
trpjeti tu slatku bol,
biti neizlječiva budala
i svojim suzama
potopiti svijet snova...=)


Grunge Hearts Maker - bigoo.ws


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




Picture Captions
[Caption.iT - Picture Captions]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]





< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi Ya/Najn

MaLa gLuPaChA DiZz

Opis bloga

na ovom blogu ja cu pisati o sebi...
o mojim prijateljima i prijateljicama..
o svojim osjecajima i mislima...te o svom zivotu..
kome se to ne svida neka ne pojecuje ovaj blog..
te neka me postedi uvrijedljivih i glupih
komentara...thumbup..kissam was svihh...
ciaooo...kiss..



Linkovi

>>**blog od mene, Kake i Tine**<<
8a....(2.blog...)=)
**++LoReNa++**
~gimnazijalci~
Mundanijke...=)
...**~Alexyca~**...
Nellyca...=)
...perverzno malo...=)
~MaRiJa~
...~NeSsA~...=)
....NiCkA....
...litlle angels...=]
:::++ArIjAn++:::
--**++MoJa MaLa MuNdAnIjKa++**--
*+*+JoSiPa-MoJa JuBe+*+*
**++LuCiJa-MuNdAnIkA =]++**
*+*+*BoKi*+*+*
*~+MaTeJ+~*
+++****+SaRA+****+++



Counters
Counters

I'm a nice girl
so what???


O meni:
hy...Zovem se Mery..nick mi je: Luchy...
imam 14 godina....
dolazim sa preljepog otoka Raba..
trenutno nemam decka
iako sam zaljubljena..=)
najbolje frendice su mi:
Kristina, Ana-Mary Ćuća ž.,
Lorena, Tina, Katarina,
Lucija, Ana, Katarina p., Stela,
Magali,Natali Š., Lory,
Nessa, Marija, Una....
a naj frendovi su mi:
Franjo, Tomislav, Mario,
Dino, Paulo, Florijan, Igor,
Bernardo....




volim:
sebe =), sve svoje prijatelje/ice,
svog psa, brata=)
spavati, simpatiju, mobitel,
izlaziti, zabavljati se,
piti, millenium=),
tropical, plazu=),
poslušat muziku,
plesat, pjevat.....

ne volim:
skolu, ucit, bahate ljude,
se svađat, pisat testove,
ispitivanja, umišljene....itd =)




MMystical
EExcellent
RRadical
YYummy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com






°°25 načina da naživciraš STARCE!!!!!(uspijeh zagarantiran...)°°

1. Pratite ih svugdje po kući!!!!!!
2. Zamučite svaki put kada izgovore vaše ime!!!!!!
3. Pravite se da imate amneziju!!!!!!
4. Pričajte unatrag!!!!!!
5. Zabijajte se u zidove!!!!!!
6. Kažite im da se nošenje odjeće protivi vašoj vjeri!!!!!!
7. Upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“ !!!!!!
8. Zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jače!!!!!!
9. Govorite sve riječi iz filma!!!!!!
10. Iščupajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!!“11. Nosite naljepnicu “I'm a retard!“ !!!!!!
12. Pričajte s olovkom!!!!!!
13. Imajte 20 zamišljenih prijatelja i pričajte s njima CIJELO vrijeme!!!!!!
14. Pokušavajte se popeti na zidove!!!!!!
15. Vičite u javnosti „ne mama, neću te poljubiti“!!!!!!
16. Zabijte si kolce u nos i oči!!!!!!
17. Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“!!!!!!
18. Jedite kosu!!!!!!
19. Primite ih za ruku i prošapćite „I see dead people!“!!!!!!
20. Dok se tuširate ili kupate, vičite „davim se!!!“
21. Na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“!!!!!
22. Pravite se da ste telefon!!!!!!
23. Pokušavajte plivati po podu!!!!!
24. Kucajte im na vrata cijele noći!!!!
25. Kada kažu riječ iz pjesma koju znate, počnite je pjevati!!!

subota, 23.02.2008.

...LuDo I nEzAbOrAvNo...=)

ej...ljudachy moji....evo da vam se malo javim pošto nemogu pavati no...inace kako ste mi vi??? sta ima kod vas? rofl....kod mene uvijek sve po starome...e ali bilo nam je super jucer tj. u petak na banovoj vili.... malo smo pili... bili smo ja, Magali, Lucija, Lory, Stela, Una i Deni... nezna ako sam koga zaboravila... ugl:Lory i Luce su sle prije ca... jer su sle u new dvoranu yes... a mi ostali smo ostali... i malo popili... naravno nas biser Magali je previše popila...yespartysmokin... i zaboravila da ja i ona posle moramo tec na trening ludsmijehzubo... a dobro i ja sam zaboravila... ali ok....i da ugl:mi smo pili...mislin Magali je svasta misala...a cujte.. pametna glava roflcoolbelj...i doslo je 19 i 25...a meni i Magali u 19 i 30 pocinje trening.... sjetile se mi toga i morale mi tec.. pokupile smo Unu sa nama... tila nas je ubit... jer ona ni mogla tec... hahaha... a jadna, stalno je zaostajala za nama thumbupsretanroflgreedy i dosle mi do stanice a vec 19 i 35...headbangUnu smo ostavile tamo jer ona vise ni mogla i stano je govorila da ce se ona nama oduzit finosmokinthumbup i to cemo vit yeszuborofl...i da... Magaly koliko je bila trizna je zla krivu torbu od sk.finodeadlud....i dosle mi dvi va policiju...svi vec obuceni.. samo ja i Magaly kasnimo naravno .... ala ja se nekako na brzinu obukla.. a Magaly tek tamo skuzila da je zela krivu torbu pa se morala vratit na stanicusmijehroflrofli dosla ona...opeta sa krivun torbun. ali samo zato jer je shvatila da su autobusi vec odavno sli cayesbeljzuboroflinace torba joj je zavrsila u brbatu...i jadan mali posle dosal va policiju na nas trening po njegovu torbu... i to napokon rijesili....tj. razminili torberofl.........danas smo ja i moja sepita bile na kavi =)... niš posebno ko i svake subote...partyfinounda smo posle još nasle zaostali dio ekipe (tinu i katarinu-naravno) a koga drugoga..thumbupdeadzubo.. mislin da ce ovo bit dosta za sada....e pa gibam ja sada.....pocelo mi se pavat zijevfino.... cujemo se sljedeci put.... dotad vam saljem veliku, ma najvecu kiss puffu....rofl....ade.. lolim vas.....wavemah


...***++FoUr My FrIeNdS++***...

please don't u ever say goodbye
don't u ever die
don't make ur eyes dry
i can see it all in ur eye
even when ur away for a milion mile

don't u ever cry
if u want to i will kill that guy
my love u make me so high
i will never say a lie
ur happieness is like my

don't u ever be shy
i know u can reach the sky
u can kill me with a tie
cuz if u want to i will die

don't u ever ask why
and please my best friend
never say goodbye!



| ♥KoMeNtAriShi♥ (142) | pRiNtAj | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.