< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

:Pisat ću o svom glupom životu,sestrama Olsen,Avril Lavigne i još nekim facama!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

nedjelja, 26.08.2007.

evo me nakon duuuuuužeg vremena...


Evo me napokon…bila sam na moru 3 tjedna, pa me duuugo nije bilo
ko i svake godine sam se dosađivala! Ah…no bilo je i jaaako dobrih dana kao npr. Kad sam išla kod Tome na Rab…ja sam inače išla na Krk, pa sam trajektom putovala do Tome…ma bilo nam je fantastično!!! Jedino što je bilo grozo to što sam se napila one odvratne morske vode… zahvaljujući Tomi…Bili smo na Rajskoj plaži…ma super je…cijeli smo dan bili na plaži i prežderavali se sa pizzom i pili colu…dobila sam 2 kg!!!! Jeeeeeeeeej!!! Baš sam happy…ja sam vam inače jaako mršava pa… pa mi je jedan dan došla frendica iz Slovenije…i tako…ponekad sam se i zajebavala sa Bubom i njegovim bratićem, ma oni su vam ludi totalka!!! Eh sad sam ja opet u Bjelovaru i baš mi je super…našla sam se sa Tihanom jedan dan i bila sam u njenoj novoj kući..baš je cool… pa sam bila kod Tome (opet, ali ne na moru) i bila kod njega do 2 ili 3 u noći…igrali smo nogomet (u njegovoj sobi), monopoly…slijedeći dan sam bila mrtva umorna, doručak mi je bio u 12:00 a ručak oko 17h. Pa sam opet išla do Tome i zajebavali se, gledali utakmicu, ma baš štete što je Dinamo izgubio…LLi tako u četvrtak sam se dosađivala cijeeeeeeli dan, a kasnije sam se išla šišat i malo u shopping po Benettonu. Brat i ja smo igrali Monopoly negdje 2-3 sata…nikom se nije dalo hodat po gradu…lol…ma šteta a baš mi je bilo tako dooosaaadnooo!!!!!!!!! Gledala sam neke slike dok sam bila kod Tome na Rabu, sa Molvi dok je Tomo bio kod mene, u vinogradu kod jednih prijatelja i tako…u petak sam ujutro išla do Sare…tj. Trebale smo se nać al ona nije došla pa sam ja otišla do nje…pa sam igrala Monopoly sa burazom…slušala Korn, Billy Talent i malo Evanesence i Gunse. Opet sam si nalakirala nokte u crno i obukla neku crnu majicu sa kosturskom glavom i tak se pojavila kod Sare…malo me čudno pogledala…rekla mi je da ću postat Metalka…wow…ma meni tak nekad dođe pa se oblačim sva u crno…lol…ma nemam blage ni šta bi više sa sobom…a još malo pa škooola…7 razred…wow kad već…opet mučenje…al sad i fizika i kemija i Gazdićka…joooooj…grozno, ha???? A šta mogu život ide dalje…i našla se ja sa Tihanom oko pola pet…pa malo do knjižnice, pa do Sare, Nele i Ozane, pa po dućanima…šetale smo se i vidjele Leu, mahale smo joj pola sata, a i ona nama…vidjele smo i Šapinu!!!! Lol… to vam je inače učiteljica iz matematike… na šta ta žena liči…čovijeće…nije za prepoznat…i Pavlićku…učiteljica iz povijesti… pa smo kasnije srele Saru, Nelu i Ozanu…malo si popričale s njima…i tako…ode i još jedan dan. U subotu sam se probudila oko 10h…gledala TV, oko 14h sam išla kod Marina…jedan moj prijatelj…A oko 18h sam išla kod Bele…bilo je odlično…hm..kao i uvijek..gledali smo neke filmove, zajebavali se…u nedjelju sam išla na Molve. Naravno, čim sam došla dojurio je Buba sa nekim dečkima…pa su me zvali al meni se nije dalo otić…iasnije sam se čula sa Emom pa su opet došli Buba i Kiki…tamo su se penjali po nečijoj vikendici..ma budale!!!! Navečer oko 20h sam se našla sa Paulom…to vam je jedna moja super cool frendica koju nisam vidjela bar 3 ili 4 god…lol…e a onda sam morala naići na Bubu i Kikija… pa me Buba pito jel hoću bit sa Kopsom ili Kikijem…a moj odgovor je naravno bio NE!!!! I onda mi je tam nešt pričo a ja ga ništ nisam skužila…(??) bila sam na Molvama 4 dana i bilo je ludo…malo sam izgorila zbog sunca…Paula, moj brat i ja smo se stalno kupali i igrali odbojku…pa sam se dopisivala sa Trupeljkom…onda smo ubijali žabe…pa su nas neke babe vidjele…onda smo bježali…i tako…bilo je super! Znam da je ovaj post dug, ali kad nisam duuugo pisala pa…Pozz Ani koja je u Parizu, Ivani, Pauli, Emi, Moniki, Trupeljku, Beli, Tomi………ciao do slijedečeg posta…kissach

|komentiraj 21| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.