<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

utorak, 04.12.2007.

KAKO DA ZABORAVIM TEBE UZ SEBE I PREDAM TE DALJE, RECI MI...KAKO DA TE NE POŽELIM...NEKOM SVOJE MJESTO MIRNA SRCA PREPUSTIM, KAKO DA SE USUDIM...I SADA KADA GUBIM TE, JA ŽELIM TE JOŠ VIŠE...

ejjjmahwavemahwavepa evo mene...kako ste mi??? što ima kod vas??? kako u školici??? kako ljubav???
pa evo da ja krenem redom...ja sam u komi i sva sam u k**** i ništa mi ne ide...a tako bi htjela samo na jedan dan da budem u nekom svom svijetu gdje nema tuge i da se budim sretna sa osmijehom na licu...da se ne nadam da će mi se javit, da će jednog dana sve biti super i da konačno prestanem pisati ovakve postove (tužne i depresivne a ne želim ih pisat ali si ne mogu pomoć) ali kad kod mene nema ništa dobro osim ljudi u mom životu, dobro neki su odlučili da više ne žele biti dio tog mog jadnog života i meni stavit osmieh na lice ali očigledno mora biti tako, jer je to bila njihova odluka ali dobro...kažu da je svaki kraj novi početak...mada ja ne vjerujem u to nadam se da je tako. ali do tog početka nikako da dođem ili je možda već počeo a žarko se nadam da nije jer inače mislim da ćeu dobit bore od tolkog plakanja i tuge...a to ne bi htjela jer mene svi smatraju happy mutavom osobom...dobro mutava ostajem ali happy ja mislim da ne tuzancry...i ema vjerujem da če hrvoje konačno shvatit što ima pred sobom tj. ja to znam i kad će te biti zajedno onda ču ti ja reč rekla sam ti. kika uživaj jer si to zaslužila vjeruj mi!!! lončić volim te jakoooo puno i tvoj dečkić će shvatit da te obožava i da ne može bez tebe!! talia ljube moja naći češ savršenog nekog tko ti neće lagati i biti ćeš najsretnija na svijetu!!! jazbica moja obožavam te mutavo moje malo i naći češ nekog niggera ne sumnam u to i preselit se na more baš kako sanjaš!!! i volim vas sve jakoooooooooooooooooo i obožavam.anuška ljubica uživaj i znaj da te volim. rimac sretno u daljenjem životu, samo te molim da me se sjetiš svake godine 9.12. to je "naš dan". jednom dečku poručujem da si nađe neku lijepu i zgodnu mada ju vjerojatno već i ima i da pazi na svog peseka spartaka...

i samo da vam još kažem da sam bila na koncertu od 50 centa i uživala sam...bilo je predobro..zgodan je još više kad ga ovak gledam 2 metra od mene...i tako bacao je majice veste sve sa sebe u publiku...ma nezaboravno.
a ljudeki odo ja sad
papa
volim vasssss najviše na svijetuuuuu!!!!!!!!
i ostavite malo više komova
puuuusa kisskisskiss
i stvarno oprostite na takvim postekima ali kad nema radosti kod mene =)

papa

Image Hosted by ImageShack.us




04.12.2007. u 20:57 • 48 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

0