<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 26.11.2007.

AND YOU KNOW IT'S SO HARD LOVING SOMEBODY, AND I LOVED YOU SO GOOD BABY, YOU CAN'T DENY...AND YOU LET EVERYTHING FADE AWAY...

ola ljudeki!!!! wavemahwavemah evo da konačno napišem novi postek...nije me bilo dugo...znam da sam vam falila...dada...i tako. kaj ima kod vas??? kod mene ništa kao i obično...nisam vam za ništa, svaki dan saznam ili se dogodi nešto novo ali ne dobro...mislim ne razumijem neke ljude. kažu da im je stalo i da bi napravili sve i onda...ništa...sve odleprša odjednom...toga više nema. i onda sva obečanja i riječi...pa ipak ništa do toga, od toga da će uvijek biti tu, da čemo uvijek i zauvijek ostati dobri i imati jedno drugo u životu...al jbg nikad nije onako kako se nadaš...i nemam sreće nikako, ali nikako...a možda tako treba biti, e pa ništa drugo mi ne preostaje nego da se pomirim s tim i nastavim dalje...samo što ne mgou preč preko nekih riječi, jer koliko ne željela vjerovat u to, ja jednostavno vjerujem...jer ipak sam ja jedno malo mutavo dijete...ali jbg...da...samo da kažem da je 9.12. nedjelja...i mislim da će to bit dan hmmm...da...za plakanje. al dobro...kad nije suđeno nije suđeno.
pa da ja krenem o nečem drugom. više sam dosadna sa ti svojim tužnim postovima ali kad jednostavno se ne događa ništa lijepo trenutno...pa u subotu sam bila vanka...i trebala sam ići u stross al nisam bila raspoložena za to...jer sam se sjetila jedne osobe...al dobro...i tako ja i moja mutava smo odlučile ići do trga i onda u mekič i tak malo švrljat po gradu...i išle smo sa marchellom, tadijom, royalom, kljafom, rimcem i karlom do trga i onda je došla tadijina cura e cura je prekrasna i baš je simpa...i tako mi ošle u mekič i popapale i malo sjele na trg...i naravno kome če se debili prikrpat nego nama. mi sjedimo i neka dva lika oko 30 godina kao jedan sjedne do jazbe i pita on nas dal nam je hladno...mi onak neeeeee...i dođe on meni je pa jel me možeš zagrlit...mi onak haaaaaa??? i onda drugi kao i cure kam čete danas nešto tam počeo i mi šturku nabacile... e kako smo se usrale katastrofa...i onda smo se ostatak večeri cimale na svakog lika koji bi bio malo čudniji...lol...i onda je bilo neko sranje u strossu onak lagano cijeli stross trci odozgo prema trgu i lovi jednog lika...mi onak ok...a naravno tamo i naša ekipa...ne bi to bilo to bez njih...hehe...i tako ugl nije bilo niš posebno...ali drago mi je što sam se u subotu ranije našla s emom i konačno smo se malo izbrbljale od 8 mjeseca kad smo se zadnji put vidle...
i tako ljudeki odo ja polako...moram ić štrebat...hihi
papa mahwave
volim vas sveeeeeeeeee
mwakisskiss
i fala na kommovima al možete vi to i bolje...hihi...šalim se

Image Hosted by ImageShack.us

26.11.2007. u 09:05 • 46 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

0