<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

nedjelja, 04.11.2007.

AKO NEKOG VOLIŠ, ONDA VOLI GA POLAKO...SVE ŠTO IDE BRZO IDE NAOPAKO..LJUBAV KOJA BRZO PLANE BRZO SE I GASI, DOK LJUBAV KOJA TEŽE, VJEČNO ŽIVOT KRASI...

čao ljudovimahwavemahwave kako ste???? pa evo ja sam bolje...al jučer su opet krenule suze. valjda zbog svega što se dogodilo..ne znam ja više ništa. sve me zbunjuje, ne shvačam svijet oko sebe...kao da nitko ne voli kad sam sretna, kao da je cijeli svemir protiv tog da se nasmijem...ali moram mislit pozivtivno...yessmijeh ove kao praznike sam provela u kvartu tj. u 3nama. i bilo je super. pozzzzz ekipi mahwavemahkisskisskiss... bilo je super u kvartu nisam bila ne pamtit dane kad sam baš cijeli dan bila vani... pa eto osim što sam se smrzavala vani svaku večer eekyes ipak sam se i zabavila i nisam mislila na neke osobe i događaje koji su me rastužili. e al što se izdogađalo vani pa ja nisam mogla vjerovat...eekdead ernest nadam se da si dobro i da je sve ok jer ja sam se fakat prepala za tebe...al mogu tek mislit kak je drugom liku... pa evo da vam ja ispričam što se dogodilo u četvrtak... ta noć je bila luda...popodne je sve bilo super al onda je krenula cuga i tako malo je i bilo previše...pa eto pola kvarta se napilo i onda su odlučili ić šorat nekog iz zajrbancije i tako su se oni našli u pruđu i ernest se zakačio s nekim likom i lik je pobro sa bocom viskija u glavu e strašno i oni se nastavili šorat j*bote izgledalo je kao da se bore za život i smrt kako su mi to pričali jer sam ja ostala u kvartu sa svojojm mutavom jazbom cmox kiss i dolaze oni u kvart svi mrtvi pijani a ernest sav krvav i ode se on oprat u monaco i izađe u potkošulji počne se smijat a ja se smrzavam vani ko neki debil...i on počeo pričat da će mu sutra otić tam i da će mu naplatit ta prašak...lol.. i tak i onda mi svi u pruđe ko neki debilčeki i vidla sam dragog... pozzzzzzz dragi, moramo se nać jednom i zašto nisi došo u stross sa ovima...obećao si!!!! i tako bilo je još svačeg.
i došo ponedjeljak i niš novo u školici ko i obično dosadno ko i uvijek ali jedna osoba mi je uljepšala dan...hehe...
e da nezaboravim da sam u subotu bila vanka i da je bilo ludo...pozz ekipi iz strossa i bolje im je da se ne zatvori inače im ja dolazim tam...smijehyes a onda neće dobor proč...hihihi...belj
a odo ja sad ljudeki...
vidimo se
vooooooooooolimmmmmmmmmm vas puno sve!!!!
cmox kisskisskisskiss
e i u box ću vam stavit dvije prekrasne pjesmice: jedna od čofa e pjesma je prekrasna (to je inače moj frend iz osnovne), a druga je od njegovog frenda breakdowna e pjesma je prekrasna pa uživajte..
pusaaaaaaaaaa
papa

by vaše loknasto dijete...

04.11.2007. u 20:34 • 83 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

0