<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 29.10.2007.

REKAO SI DA ČEŠ UVIJEK BIT UZ MENE...OBEČAO SI DA ME NIKAD NEĆES OSTAVIT SAMU...AHH MOGLA SAM I SAMA ZNAT DA NISI BIO ISKREN...

da li itko zna kako danas više vjerovat nekom??? mislim imam osječaj kao da sve budale ovog svijeta uvijek nađu mene i nekako me povrijede...e voljela sam se to frenda, ma obožavala i onda je sve to nestalo samo u tri sekunde. rekao si da smo nešto više od best frendova a ni sam nisi znao što je to smao da je nešto dobro...kako da ja sad znam da je od onog sveg što si ti meni reko istina, pa sad se čini da nista od toga...pa još smo jedna u nizu, a baš sma se ponadala da nisi više takav, al očigledno sam se prevarila...al ni to nije ništa novo...rekao si da me nikad nečeš ostavit i da ćeš uvijek bit uz mene, a meni se čini da te sad nema pored mene...i šta da sad mislim o tebi, očigledno je ono što si bio predamnom bilo lažno...ne želim te pamtit samo kao osobu koja me povrijedila ipak je tu bilo i lijepih trenutaka...a čini se ovo je kraj. pa ako ćeš ovo ikad pročitat nadam se da češ me pamtit samo po lijepim stvarima papa
by..tvoja bivša žena...lol...
pa evo ljudeki kao što mžete zaključit nisam baš najbolje volje pa je bolje da ja odem i stavim vam slike s ročkasa da imate kaj geldat hehe

29.10.2007. u 20:21 • 94 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

0