<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

utorak, 23.10.2007.

THERE ARE MILLIONS OF PEOPLE IN THIS WORLD...BUT IN THE END IT ALL COMES DOWN TO ONE...AND IT'S YOU!!! =)

čao ljudeki mahwavemahwave pa eo sam da vam javim da mi je u subptu bilo predobro...čak sam i njega vidjela...dada...jea cerekcerek...joj subota je jebenaaaaaaaaaaaa...bilo je i suza i smjeha...prvo sam sa starom, sisterkom i bakisom išla u shopping...da si ja i moja sekica kupimo nešto za vanka... i tako kupile si mi svašta...
pa smo malo kansile al jbg nisam ja bila kriva...a jadna darija se smrzla...sorry još jednom...i tao konačno mi dođemo do utrina a tamo stoji nekih 30 ljudi ispred male pekarice hahahaha...lol zujosretan...i ja izađem iz auta (da je bar bila limuzina) i svi počnu prema meni hodat a jazna trči sa ogromnim the dogom prema meni isuse kako sam se ja počela smijat...jazba pusu ti šaljem kiss i tako izgrlila se ja sa svima njima i krneuli mi polako prema strossu...i dođemo na trg i neki debili počnu se derat gle koje pi*ke...lol...i došli mi do gore....a gužve majko moja...bang...al najbolje je na kraju bilo...mimi fala za pjesmice ljubim te...i cijeloj ekipi ljubim vas.........neznam što bi bez vas!!!!!! kisskisskiss i da ne zaboravim malo sam letjela khmmmm...daaa letjela po zraku hihi stvarno ste ludi...ostali smo do nekih 1 pa onda lagano do zrinjeca da nas starci pokupe...i tako sve u svemu bilo je i suza i smjeha al bitno da je bilo super...najbolje do sada...pozzzzz cijeloj ekipi mahwavemahwave vojim vass punoooooooooo kisskiss
a ja sad odo...
papa
mwa

e i evo vam jedna pjesmica meni je predobra
Enur feat. Natasha-calabria 2007

23.10.2007. u 16:40 • 25 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

0