<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 10.09.2007.

E LJUDOVI NEK SE JAVI KOJI ZGODAN KOŠARKAŠ, SLATKIŠ MAMIN...I ANITDEBIL...HEHE...SAMO SE NADAM DA TAKVI POSTOJE...

ola!!!!!!!!wavemahwave pa mislim da je vrijeme da i ja napišem novi postek, jel tak????? pa mislim da ipak znate da mislim na sve vas male ljude...haha...šalim se cerek... pa ljudeki kako ste mi??????? kako vam je u školici??????? pa meni je super!!!!!!!!!!!!yescereknaughtysmijeh ekipa u mom razredu je odlična, prekrasna i najbolja pozzzzzzzzzzz cijelom 1.c u drugoj...da znate da mislim na vas...hehe. a pogotovo na jednog iz školice e da znate kako je taj dečko prekrasan...mmmmmmmmmmmm...hihi ne slušajte me ja malo buncam...a dobro moram malo ipak me nije bilo dugoooooooooooo jesam vam falila????? ma naravno da jesam naughtysmijehcerek i kako je vama u srednjoj???????????? e i da zajebala sam jednu meni dragu osobu..."dragi" sorry fakat nije bilo najmerno...crytuzan mislim neznam dal se ljuti na mene al nadam se da se ne ljuti višeeekcerek...više i neznam dal mi je dragi...ahh i to ću jednog dana saznat... pa eto kod mene nema niš baš novo...u subotu sam na kraju završila u kinu sa mojom sisatom i mutavoj pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzam vas wavemahwavemah i cmoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookam vas kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss punooooooooooooooo punooooooo...gledale smo lak za kosu e film je predobar, odite to pogledat i ima slatkih crnaca...mmmmmmm... finooooooo finofino...
i tak srela sam si frendicu iz razreda neva pozzzzzzzzz i tebi mahwave i cmooooooookam te punooooooooooooo kisskisskiss. i tako ima nas 32 u razredu i imamo 8 dečkiča...dečki su zakon...a i curice...hihi...pa tako pisali smo inicjalni iz matiše i dobila sam pogodite koliko????????? hmmm... jel znate možda?????????????? ma znate!!!!!!! KULJU!!!!!!!!!! hehe weeeeeeeeeeeee...yesyesbelj,a prosjek razreda je bio 1,3 pa vidite kako mi znamo super matišu...hahahaha...dada...al dobro pišemo inicijalni iz kemije još...e i da drugi jezik mi je španjolski!!! e predobar jezik belj...ako će te imat priliku učit ga iskorisitite to...da tako jeeee iskoristite...hihi...

a ljudovi moji ja vam sad idem moram još povijest dovršit...
papa mahwavemahwavemah
pozzzzzzzzzzzz
cmoooooooooookam vas i šaljem punooooooooooooooooooooo punoooooooooooooo pusica i pusetina kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss
vojam vas punooooooooooo punooooooooooooo

Image Hosted by ImageShack.us


10.09.2007. u 19:30 • 63 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

0