<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

subota, 30.06.2007.

HIII LJUDOVI =)

ola ljudovi mahwave...e kako ja volim mtvcerekcerekcerekcijeli vikend je p!nk...weeeeeeeee cereksmijehcerekjoj kako ču uživat cijeli vikend...weeeeeeeeeeeeeeeee sad ću samo bit doma i buljit u mtv...dead how sick nut hihi...fala vam svima na kommovimathumbupparty i marac nadam se će te prstići ubrzo prestat boljet jer mi moraš ostavit još kommova...smijehwinkcerek al stvarno vam hvala meni s ne bi dalo tolko tipkat...kika i ja smo jučer išle u dugave da bi ona išla po lječničku potvrdu za upis u srednju školu i došle mi tam 20 do 6 kad joj je i rekla i a mi tam na kraju morale čekat 2 sata da bi ona napisala nešto na neki komad papira headbangburninmadnutmad i onda smo se našle sa sogerom i marcem oni su išli do city centra tj. marac išli su po bike bio je na popravku...mislim marac što si to napravio od bike-a c c c c c c c nonono. oni su ošli doma a ja i kika smo se išle nać sa pipikom pozz pipi mahwave. pa smo sreli miu, lončarku, anju i katu pa smo ja i pipika ostale s njima a kika je ošla doma...al sam ja isto rano ošla doma oko 10 ja mislim...i naravno večer sma provela na netu kao i uvijek...smijehi danas kad mi se stara vratila s posla je mene i sisterku vodila u city centar weeeesmijehwinke da znate koja gužva nešto strašno...bangheadbange ljudi samo što se ne potuku za mjesto ili tko je prvi ugledao neku robu ludo i prestrašno bangrolleyeslud..i tako danas ne idem nigdje...mislila sam ić u saloon sa kikom al ništa od toga...nažalost mora čuvati sekicu...pozz kikica mahwaveal ići čemo mi sljedeći put...pa evo ja se sad vračam svom krevetu i mtv-u..idem gledat p!nk weeee
ostavite punoooooooooo kommova
cmoooooooookam vaskiss pozzmahwave
evo vam spotić za kraj:
p!nk-leave me alone (i'm lonely)

30.06.2007. u 19:27 • 106 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

0