<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

utorak, 26.06.2007.

HII...EVO MENE OPET...

:
ejjj...mahwavemahwaveevo mene opet ljudovi samo na drugom blogu...nisam vas napustila ne bojte sesmijehsmijeh i škola je konačno završila mada je svima pa i meni žao što se moram odvojit od nekih ljudi tj. skoro svih nono ali i to je dio našeg života...da znate javljat ću vam se ljudovi i nikad vas neču zaborativ!!!! i evo jučer sam se vratila sa mora bila sam u rogoznici pored šibenika i bilo mi je superthumbupsmijehwinksmijehi idem ponovno 13.7.jedva čekam...e da i ja i moja sisterka smo se našle sa mojim dragim (šala) mislim sa kraljičem...on je bio u vodicama pa smo nažicale staru da nas odveze i uspjele smo weeenaughtysmijeh. danas ču ić van da vidim sve, mislim one koji još nisu ošli na more...a ti su rijetki...pa evo idem ja sad natrag svojim ljudovima na msn....papa mahwavemahwave ljubim vas sve...cerekkisskisskiss pozzzmah e i da pozz mojoj talii koja je sad na viru i nadam se da če me nazvat uskoro...imam joj puno toga za pričat....mahkiss vojim vas sve!!cerekcerek

26.06.2007. u 13:51 • 24 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

0