......svega ce bit al prijatelja nece....svega ce biti ali nece biti srece...pusti suza nek tece..... - mcrmcrmcrmcrmcrmcrmcr - Blog.hr


°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:BuBsi deSign ^^ Kostur by:Cow design ^^ ^^OcHes/necHes^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ode cu pisat sve sta mi padne na pamet.....tjesiti
bitti rame za plakanje
i drugi govore da dajen dobre savjetee...pa stoga...sto cekateee
Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

kisskissfinoDnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

LINKOVI
...@nj!c@..kiss
...tino..kiss
..m@r!j@...kiss
..z!k!..kiss

eo ovoliko vas je od 08.03.'08 ..center>
Free Music

Free Music



Free Music

eo ovoliko vas SADA visi na mom blogu ......xD

web counter

utorak, 06.05.2008.

......svega ce bit al prijatelja nece....svega ce biti ali nece biti srece...pusti suza nek tece.....

kisskisscerekevo marija mi rekla da napisem new post pa ga evo.....da pocnem pa i nisam bas sritna posvadala sam se marijom.....ali kao sto kaze zivot ide dalje...i sto te neubije to te ojaca...ali da prominimo temu...u nedilju sam bila na rodendanu u selu kod stipe .....stipe bilo je preodlicno....ja sam bila u njega zaljubljena a sada sam u f****..marija zna ko je to............a sta ima od vas.....kod mene nish novo......a sada cu malo pricat i o svojoj naj rodici koja mi je kao sekica....ali zivi u zg......
A_R_I_A_N_A
EVO OVAKO U NATUKNICAMA...ALI I U RECENICAMA
-Ide u 8 raz
-zivi u zagrbu(pujgejica moja mala hhhh)kiss
-ima mladeg bratathumbup
-lipa je...cerek
-jako je volim ona mi je poput sestre ali se nazalost vidimo samo jednom na godinu...na Gospu..kada je kod bake na festi....nadam se da cu doc kod nje bar jednom(ako me pozove ocu)
cesto se cujemo...i tako ajde idem ja ::::::::::ARIANA JA TEBE PUNOO VOLIM::::::::!!!!!!!kisskisskiss
pozzzam:marija ako oce primiti pozz
anju
maju lucic
seprtlju
...............spjushicu
.................dadu
..................zubu
,..................bjunu
.....................nikolinu
................mariju iz bih
..................ziki
............................matu
..........................stpipu
.........................f****
.............................martinu
i naravno ARIANU
OVO JE ONA NIJE BAS DORO ISPALA ALI LIPA JEmouthwash
Image and video hosting by TinyPic
AJTE KIIISSSkiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.