listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

5.2.jako važan dan....Image Hosted by ImageShack.us

.....I POGLEDAJ OKO SEBE VIDJET ĆEŠ DA NISI JEDINA OSOBA KOJA PATI.....
.....smijehGLEDAJ TO SA VEDRIJE STRANE I BIT ĆE SVE BOLJE....

JA SAM JA,JA SAM PUKLA:
Ja SHodA,iden u I.A r.
umjetniche
koji je zakon bar 10% i ono
iz splita a volila da san iz
irske ili egipta...al
jebi ga.....
uglavnon slušan:
gunse
metallicu
daleku obalu
azru
osmi putnik
divljie jagode
al sve u svemu
sve......
osim CAJKI I tih gluposti
GLUPOSTI
...............
VOLIM/NE VOLIM

VOLIM:
petak,subotu
dio svog razreda
metallicu
gunse
duffa puno,punp,punp,puno.....
vodenjake
svog mačića
duhanski proizvod....
leu,leu gotik,kyo,fricky,maju
emu,katu,ivonu-mali miš I.a,
VANDU & PETRU!
.....
NE VOLIM:
nedilju,cajkete,
ribe-muške,matematiku,
povjest,školu ujutro,
prolJEče
...........





LINKOVI:
Mortisha
Freaky Ana
Umjetnički blog
Kyo
Zoky
Kate mala
Kaya
Lea slayerica
mali Marin
đunkerica
Sheena
Ricasta luđakinja
Baaja



Divlje Jagode
Sarajevo, ti i ja
Nasa mjesta ljubavi
tamo gdje smo sanjali
gdje smo prve ruze brali
sve su srusili

Sejtan gradom senluci
hoce duse da zavadi
i samo zbog imena
hoce da nas rastavi

Ref. 2x
Ljiljana, Ljiljana
moja bila s' mojmila
srce mi zarobila

Zazivam te suzama
i dozivam u snovima
trebam te u pjesmama
uveli smo zumbuli

Ovdje sevdah umire
umire i ponire
al' valja nam nakazi
pjevati o ljubavi

Ref.

Ljiljana, Ljiljana
Sarajevo, ti i ja
moramo iz pepela
Sarajevo, ti i ja
moramo iz pepela





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





iman to doma

ponedjeljak, 23.10.2006.

koji var....

evo ima kojih 20min varin ka luda.-....ovo šta ćete sad vidit bariša mi je jučer pokaza...
pa ono pgledaj te.....






a ono...

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (24) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.