28.01.2007., nedjelja

B1 misliš li isto što i ja?,mislim B2

dakle...prvo...hepi nova godina svima(ili nekima ipak ne)...al nema veze...drugo...nemam komentara...ne,ne...
joj...puno se tog dogodilo od prošlog javljanja al mi se ne da pisat, oni koji trebaju znat o čem se radi znaju oni koji ne znaju ni ne trebaju znat...da...eto...možda neki pojedinci znaju i previše ali šta je tu je...jebeš ga buraz...
eto,kaj da vam kažem...trenutno sjedim u sobi ivoninog brata nakon burne noći u ivoninioj sobi...he,he...ma niš strašno sam smo se malko zapili jučer pa ja došla prespavat kod ivone...al je bilo dobro buraz...ma jebeno...ovo je za ivonu:

HEPI BRZDEJ!!!!!!!

...a niš,budite mi dobri i ludi u ovoj novoj usranoj godini i cugajte kad stignete i to je to...big,big kiss svima koji zaslužuju...a ostalima...pljunem vas sve...ehehehehehehehehe!!!!!!!!!!pozdrav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

design made by v4MP1r3