29.09.2006., petak

klok,klok,bigl,bigl,rebit...

oh,oh...neam baš kaj za napisat osim da me svi jebu u mozak,zadaju mi udarce sa svih strana u moju malu glavicu...a joj samo kukam ma nije sve tak crno i ružno ima i dobrih stvari...sam se nemrem sjetit ničeg sad baš...al dobro...trebala bi neke fotke stavit na blog al mi se neda...a i šugavo mi je malo...ma nebitno...
...eto sutra putujem u daleku zemlju austriju...kako mi se neda...moram se u 4 ujutro probudit...u kurac...al danas bu navečer dobro vani...imam opet svoje halove...hehehe...bolje da neznate o čem se radi...
...ajde to bi to bilo pa sretni budite i ljepo se provedite prek vikenda...pozdrav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

design made by v4MP1r3