31.07.2006., ponedjeljak

jebi,jebi,izjebi...

danas je još jedan dan...običan dan.i sutra če biti dan...običan dan.isto kao što je i jučer bio dan...običan dan.
a jebate kako mi je jebeno dosadno!iznenada se počelo događati gro stvari ali niš to nema veze samnom tak da ja sam ponovno ispala : promatrač!!!ja uvjek jebeno gledam...ah...ma nema veze..
al stvarno je tužno..to kako se stvari nepotrebno kompliciraju...zar ne?užas...a ovo ljeto je trebalo kao biti prejebeno,ono kao zajebancija 0-24...ma ljudi ne vjerujem e...dođe mi da sve steram u pičku materinu,odem negdje i čitam neku jebenu knjigu il tak neš...al stvarno...sve me to tak jebe u mozak...
...ma znate kaj?ošlo sve u kurac,piši kući propalo...zapravo...evo baš sam upalila neki ska da mi svira i nije tak loše...ma zajebat ću ja sve te jebene probleme i frustracije,zajebat ču političare i svečenike,psihiče i trgovce,zajebat ču ameriku i irak,englesku i rusiju,zajebat ću skinjare i pankere,hipije i metalce,zajebat ću pivo i vino i konjak i kolu i liker od čokolade,zajebat ću sve kaj mi se nađe na putu pa si vi mislite,zajebat ću jebeno sve i puca mi kurac za apsolutno jebeno sve i svakog!!!!hehehehehehe!!!!!!hahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fuck off....
ps-kolko god ska bio glup ima i dobrih strana...

za oiattack : od kud si čovječe?jel se možda znamo od nekud?




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

design made by v4MP1r3