29.06.2006., četvrtak

HUMOR...ili ne?

eto mene nakon duuugo vremena,nadam se da sam vam nedostajala...hihihi...evo par viceva da se osmjehnete malo pa ono:

Voze se crnac, židov i indijac po americi i crkne im auti negdi u pripizdini, a već mrak pada. Vide oni neku farmu u blizini i odluče tamo prespavat. Pokucaju, gazda otvori, pitaju oni jel mogu prspavat, gazda kaže da mogu, al da ima u kući mjesta samo za dvojicu, da jedan mora u štali. Odma se židov javi u da će u štalu, jer da je on na svašta naviko već. I tako ode on u štalu, ova dvojica u kuću. Nakon deset minuta eto židova "Sorry dečki, al u štali je svinja, a svinja je nećista životinja i meni vjera brani da budem u njenoj blizini". Ništa, reće indijac, idem ja onda, naviko sam ja već u štalama spavat. Ode on, kad eto i njega nakon deset minuta "Sorry dečki, ne mogu ja u štali. Tamo je krava, ona je sveta životinja i ja ju uznemiravam svojim prisustvom". "A šta je tu je" reće crnac i ode on u štalu. Nakon 5 minuta eto svinje i krave...

Q: If a Punk and a Skin are in the back of a car, who's in front? A: A cop.

Q: What's the difference between a hippie and a trampoline? A: You take off your boots before you jump on a trampoline.

Q: What's orange and looks good on hippies? Fire.

...i molim bez zlobnih komentara.pogotovo na onaj prvi ak se kom ne sviđa radije nek prešuti...pozdrav svima !!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

design made by v4MP1r3