20.03.2006., ponedjeljak

sretno djete panka i kriminala :)

jesi li?jesam.a koliko?puno.kaj stvarno?da,da.zašto?zato...
naviruje se zeko preko brda i gleda sve vas koji koristite sexualna pomagala tipa vibrator.ali čuvat če zeko vašu tajnu.a zašto beba plače?to tako iritira i probola bi je velikim mesarskim nožem i izmasakrirala bi ju i oči joj iskopala i ciglom u glavu pogodila.a neznam šta da radim sad i zašto da bježim,zašto da trčim i skrivam se od otmičara s buljavim očima...nedam ja da se moji organi preprodaju na internetu i da ih kupe za neke sitne pare pa da živim bez da gledam.želim gledati i želim čuti,ali samo one dobre stvari jer ak vidim nešto što vidjeti nesmijem sve če propasti i opet me u depresiju baciti.a to nije dobro jer eto opet se smijem i nadam se da više neču imati razloga plakati i sve ružno je prošlost i sve ču zaboravit.a na čelo ču si nacrtat jedno veliko ljubičasto srce koje če kucati za sve vas i sve nas i sve vas volim i ljubim i grlim i opet vas volim!i htjela bi da ste svi sad sretni i da više suze na lijete.pa eto mogli bi napravit neki roštilj sad kad zatopli i zaputit se negdje daleko i sjedit na kamenju da nas žulja i valjat se po blatu da budemo svi lijepi i prljavi!:)
ko bi reko da sunce sija u mojoj glavi i raste pšenica i sve je nekak baš ok.samo da zadržim ovaj feeling malo duže pa se možda moji planovi i ostvare a ne da me opet mrak pojede pa da se opet zatvorim doma i gubim dane,izbjegavam život,prolaze sati...

budite mi lijepi,pametni,sretni i pozitivno nabrijani i veselite se ptičicama,klokanima i malim fat svinjicama:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

design made by v4MP1r3