17.03.2006., petak

reko zajebi čovječe

Ovo nema nikakvog smisla...stvarno nema..al dobro je sve dok je dobro i dok se pije,puši,zaJebava i sere...
Ah,uh,ih...tko li mi je ono rekao da bi hepi dont vori...ma da,ja da sretan budem,da se ne brinem i ne trgam svoje živce uzalud i usput još i slušam o raznim bljuvotinama ovog i onog svjeta i nesvjeta.Pa to je totalno u kurcu,i svejedno bilo to gore il dolje kad ja znam treba ič samo ravno i ne skretat s puta da me ne pojede vuk.A ja naivna kolko jesam sam po sebi slušam druge pa se odričem svog životnog cilja...ali nečete me natjerat da skrenem s puta pravoga!NEČETE PIČKE JEDNE USRANE!!!Ja ču hodat i hodat i hodat i stič na cilj i isplivat iz govana i možete se jebat i možete si pušit kurac al ja i dalje hodam!Ali kolko to če još trajat,taj put što čini se uzaludnim a ja znam da nije!!!A opet...

I još jedna stvar...otkrih ja veliku urotu škole protiv nas malih jadnih nesposobnih propaliteta.Da,istina je urota stvarno postoji ne lažem vam pa znate da nikad nebi ja to tako.Al nesmijem vam reč o čem se radi jer če mi poslat doma MUP,FBI,CIA...i ostalu gamad drotovsku pa bum najebala i glavu če mi odvrnut i radit na meni pokuse i za svoje prljave maštarije me iskoristit...Al nebojte se jer shvatit če jednom puk o čem se radi i ko to radi i kako to radi i zašto to radi,budu oni več shvatili a svatit čete i vi kad vrijeme dođe i kad osjetite se prosvjetljeno...Samo pitam se ko tu koga jebe i ko če na kraju svršit.I zašto ne stave kondome kad nas tolko jebu pa razne bolesti se motaju oko nas i u nama.A možda je to i cilj,sve nas lijepo,polako,onako fino i elegantno izjebat da nam prenesu boleštine i zaustave naše daljne sparivanje,oplođivanje i razmnožavanje i da svi pocrkavamo...al to im se (šu)pak ne isplati jer bumo smrdili i privlačili muhe i bili bumo puni gnoja i glista i (za)ostalih kurčeva...Imaju oni svoj plan al razmislite ljudi i nedajte se,oduprite se i recite NE! jebanju bez kondoma!A ako vam razmišljanje nije jača strana onda neznam...samo nemojte prenosit parazite po svjetu i nemojte lizat dlakave guzice naših cjenjenih političara,drotova,kamikaza,terorista,cirkusanata i ne nasjedajte na foru s uskrsnim zekom...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

design made by v4MP1r3