MY DIARY (moja knjiga)

Život nikad nije savršen...

...dvadeset i prvo poglavlje...

Tokyo, Japan
Petak
7.10.2004., 20:51




Dragi Dnevniče...

Jutros sam našla savršen dar za Rokya, CD-e od EMINEMA, ma super, toga nema. Iako se on malo reperski oblači, ništa strašno, još je sladak. I nije baš puno došao, samo nekih 70 penija, i još sam mu kupila malo čokolade...
Ali navečer je bilo predstave, mislila sam da nikada neće završiti... Ja i Roky, Nika i Won-Ky, Bianca i Leon, Luna i Tony, znači to je bio nešto četverostruki date, i išli smo park sa mali jezerom, svi smo se dobro zabavili dok nije došao on!! On, VIK, sa svojom CUROM, mislim da se zove Lucy, a nije baš nešto. Ofarbana kosa u plavo, cice veličine šake... Odvratna je, a što da kažem, njegov nekakav ukus, valjda…
Pošto se Vik i Roky poznaju još iz osnovne, naravno da je ostao, kako krasno, sada mi još fali da Vik počne pričati kako mi je bilo u kampu, samo da se to NE dogodi!!! Kako nam je počelo ponestajati tema za pričanje, a pomalo i ljubljenje mi je bilo previše, Lucy je predložila da igramo igru zvanu «KISS, KISS…», jedino pravilo je bilo nema jezika, to je pošteno. Našli smo jednu bocu i svi stali u krug.
I krenulo je, Luna je dobila mog dragog i Biancinog, Lucy je dobila Won-Kya, Nika Tonya i moga, a Bianca je dobila isto Won-Kya, tada sam ja bila na redu za vrtiti, i dobila sam, ni manje ni više, nego Tonya pa Biancinog, a nakon nekog vremena, pogodite koga sam dobila, VIKA!!!!!!!! NEEEEEEE… Stala sam ispred i samo čekala, onda mi se približio, pa ja njemu i on meni, zatvorili smo oči, i samo poljubili, ali sa JEZIKOM, svi su nas samo gledali, onda nakon 5 sekundi sam skužila što se dogodilo, onda sam se samo odvojila od njega, pogledala okolo a onda u Rokya. Nije bio baš previše sritan…
Nakon 5 minuta smo ja i on otišli doma, putem nije ništa rekao, držao me zagrljenu ali ne onako kao inače, nego kao da nosi nešto bezvrijedno (mene). Kada smo došli do moje kuće rekla sam mu da je to bilo slučajno, nije ništa rekao, pokušala sam ga poljubiti ali se odmakao i otišao. A ja sva u plaču sam otišla u sobu i zaspala u suzama…


To je sve, Bok!
- Šta misliš o ovome?? (samo 1, možete to i bolje!!) - Imaj kopiju - #...#

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

BOX 1Image and video hosting by TinyPic

MY BLOG ;))
Moj pravi blog je ovaj tu Image and video hosting by TinyPic naravno posjetite ga, na ovom blogu samo objavljujem svoju knjigu, dakako komentirajte, i reci te mi dali vam se sviđa...
Samo da kažem, u prvom box se nalazi neki sažetak knjige, tj. mali uvod da se zagrijete i bannery ljudi koji također pišu knjigu, i objavljuju je; u drugom boxu se nalaze opisi likova koji se nalaze u knjizi koje ste upoznali i linkovi da dođete do prijašnjih poglavlja; a u trećem se nalaze događaji koji su se dogodili likovima u protekla 3 mjeseca; a u četvrtom rijeći pjesama koje likovi najviše vole, tj. koje mene podječaju na njih te brojač...
Image and video hosting by TinyPic

MY BOOK ;P
Radnja se događa u naše vrijeme, jedna djevojka zvana Su-Yung piše ovaj dnevnik, piše o som životu, i životu ljudi oko sebe...
Radnja se događa u Japanu, u Tokyu... ali ne samo u tokiju, tu će se pojavljivati i drugi gradovi koji se mogu naći u Japanu, a i u Kini..
Stvari koje se tu događaju mogu se događati, zato dobro čitajte ovu knjigu... jer ipak, ove događaje koje budete čitali se događaju ljudima...
Image and video hosting by TinyPic

BLOGOVI :D
Evo još ljudi koji pišu svoju knjigu, ovo su moji najdraži, posjetite ih dakako, nemojte ih zaobići!!! :P
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

BOX 2Image and video hosting by TinyPic

UPOZNAJTE IH!!
Ovo su svi likovi koji se nalaze u ovoj knjizi, upoznajte ih... :P

Image and video hosting by TinyPic
IME: Su-Yung
PREZIME: Chin
HOBI: tenis
ROĐENJE 1.12.1987 (strijelac)
VOLI: mače, pse, plišane igračke, čokoladu, ljeto,motore, kineski hranu, ljubičastu i crnu boju, žvake, fotografiranje...
NE VOLI: školu, paukove, jesen, kišu, pištolje,avione...
OBUĆA: većinom nosi traperice, ili traper suknje, crne ili crvene majce, beđeve, te marte ili starke...
NAJVEĆI STRAH: paukovi
NEJVEĆI SAN: osvojiti Wimboldon i posjetiti Eiffelov toranj u Parizu
NAJ FRENDOVI: Luna, Nika, Yo-Yo & Bianca
LJUBAVI: Rocky, Vik, Mika-Sugi
ŽIVOTNI MOTO: "TAKAV JE ŽIVOT"

Image and video hosting by TinyPic
IME: Luna
PREZIME: Kongo
HOBI: plivalje
ROĐENJE 28.7.1987 (lav)
VOLI: plivati, plesati, pjevat, spavati, shopping, jabuke, tulume, konje, zimu, žutu boju, plišane igračke...
NE VOLI: školu, jesen, zmije, nogometn, trenirke, dubine, debljanje, ljubičastu boju...
OBUĆA: raspuštenu kosu, žute ili crvene majce, traperice plave ili crne, te patike ili starke...
NAJVEĆI STRAH: utapanja
NEJVEĆI SAN: postati popularna pjevačica i otići u Italiju na veliki shopping
NAJ FRENDOVI: Su-Yung, Nika & Bianca
LJUBAVI: Tony Roky, Yoki
ŽIVOTNI MOTO: "ODJEĆA GOVORI SVE O ČOVJEKU!!"

Image and video hosting by TinyPic
IME: Nika
PREZIME: Song
HOBI: tenis, crtanje
ROĐENJE 12.2.1988, vodenjak
VOLI: tenis, svoju polusestru, čitati, zelenu boju, crtati, snjeg, plesati, bonbone, narukvice, pizzu, spavati, svirati gitaru...
NE VOLI: kavu, svog oca, ljubičastu boju, duge veze, Ameriku, mračne ulice, biti sama, cvijeće...
OBUĆA: uglavnom kikice ili pletenice, zelene ili narančaste majce, te skunje ili traperice, i marte ili starke...
NAJVEĆI STRAH: silovanja
NEJVEĆI SAN: postati popularna slikarica, i otvoriti veliku galeriju...
NAJ FRENDOVI: Su-Yung, Luna, Bianca, Yoni
LJUBAVI: Won-Ky
ŽIVOTNI MOTO: "NIJE SVE U NOVCIMA"

Image and video hosting by TinyPic
IME: Mika-Sugi
PREZIME: Misaca
HOBI: ništa
ROĐENJE 9.1.1988
VOLI: trčati, more, crnu boju, televizor, putovanja, aute, nogomet, povijest, pjevati, špagete...
NE VOLI: kišu, jesen, snijeg, cigarete, pleati, pizzu, dizala, vjenčanja, bijelu boju...
OBUĆA: elegatno, hlaće, majca, te neka jaketa ili kaput, ili sako, i cipele...
NAJVEĆI STRAH: zatvorenog prostora
NEJVEĆI SAN: otputovati cijeli svijet
NAJ FRENDOVI: Luna, Su-Yung, Sam, Cony
LJUBAVI: Yoko-Sono, Su-Yung
ŽIVOTNI MOTO: "LJUBAV JE PRIJELAZNA"

Image and video hosting by TinyPic
IME: Roky
PREZIME: Yon
HOBI: rukomet
ROĐENJE 23.11.1987, strijelac
VOLI: tulume, motore, trenirke, bež boju, pauke, ljeto, rukomet, tjelesni, aute, pse, trešnje...
NE VOLI: drogu, pušenje, doktore, zimu, mačke, školu, jabuke, rozu i žutu boju...
OBUĆA: sportski tip, trenirke, patike, te firoke majce...
NAJVEĆI STRAH: drogirati se
NEJVEĆI SAN: postati sportska legenda
NAJ FRENDOVI: Tony, Vik, Felix
LJUBAVI: Su-Yung, Luna
ŽIVOTNI MOTO: "SVI ZA JEDNOGA, JEDAN ZA SVE"

Image and video hosting by TinyPic
IME: Yo-Yo
PREZIME: Chan
HOBI: jahanje
ROĐENJE 28.2.1986., riba
VOLI: konje, djecu, čitati, crvenu boju, japansku hranu, svoje sestre i svoju braću, haljine, fotografirati...
NE VOLI: minice, narančastu boju, tetovaže, sladoled...
OBUĆA: kose u rep večinom, haljine i bluze i hlaće, cipele sa petom...
NAJVEĆI STRAH: vidjeti mrtvo tjelo...
NEJVEĆI SAN: raditi u školi...
NAJ FRENDOVI: Su-Yung, Miha, Lili...
LJUBAVI: Mark, Jack...
ŽIVOTNI MOTO: "TKO PRIZNA, POLA MU SE PRAŠTA!"

Image and video hosting by TinyPic
IME: Bianca
PREZIME: Tisiky
HOBI: sviranje gitare
ROĐENJE 9.3.1988, riba
VOLI: zmije, gitaru, crnu i sivu bolju, koncerte, horor filmove, tulume, koncerte i svirke, motore, svog starijec brata, trčati...
NE VOLI: školu, zimu, opere, komedije, ljubavne romane, svog oca, crvenu boju...
OBUĆA: ježasta kosa, obićno crna roba, inaće je rockesica, hlaće, majca, marte, iliu starke, te puno naušnica...
NAJVEĆI STRAH: biti sama, usamljena...
NEJVEĆI SAN: biti gitaristica u jednom rock bandu
NAJ FRENDOVI: Su-Yung, Luna, Nika, Tina...
LJUBAVI: Leon, Tony, Vik...
ŽIVOTNI MOTO: "SVE UZ RITAM ROCK 'N' ROLLA!"

Image and video hosting by TinyPic
IME: Vik
PREZIME: Knos
HOBI: košarka
ROĐENJE 17.8.1987., lav
VOLI: košarku, zelenu boju, plivati, trčati, ljeto, kompjutere, fotografirati, zmije, miševe, krafne, pivu, pjevati, spavati...
NE VOLI: nogomet, ljubičastu boju, zimu, pse, mačke, kape, pizzu, pušenje, dugu kosu...
OBUĆA: kratka kosa, široke hlaće, majce, patike...
NAJVEĆI STRAH: visina
NEJVEĆI SAN: vrhunski sportaš
NAJ FRENDOVI: Roky, Tony, Bianca...
LJUBAVI: Su-Yung, Bianca...
ŽIVOTNI MOTO: "NIJE BITNO POBJEDITI, BITNO JE SUDJELOVATI!!"

Image and video hosting by TinyPic
IME: Tony
PREZIME: Xson
HOBI: košarka
ROĐENJE 23.7.1987., rak
VOLI: košarku, plesati, fast-food, grafite, zmije, pse, svoju sestru, plavu boju, horor filmove, hokej, informatiku, kompjutere, kape...
NE VOLI: policiju, rat, svoju majku, bolnice, paukove, krokodile, bijelu boju, alkohol...
OBUĆA: reperski se oblaći, sve široko, i kapa je obavezatna...
NAJVEĆI STRAH: otići u zatvor
NEJVEĆI SAN: postati odvjetnik ili sudac...
NAJ FRENDOVI: Roky, Vik, Yoni...
LJUBAVI: Su-Yung, Luna, Bianca, Sara...
ŽIVOTNI MOTO: "PRAVDA JE UVIJEK SIJEPA!!"


POGLAVLJA... :)
Ovdje sa nalaze linkovi da brže vidite poglavlja...
-...prvo poglavlje...-
-...drugo poglavlje...-
-...treće poglavlje...-
-...četvrto poglavlje...-
-...peto poglavlje...-
-...šesto poglavlje...-
-...sedmo poglavlje...-
-...osmo poglavlje...-
-...deveto poglavlje...-
-...deseto poglavlje...-
-...jedanaesto poglavlje...-
-...dvanaesto poglavlje...-
-...trinaesto poglavlje...-
-...četrnaesto poglavlje...-
-...petnaesto poglavlje...-
-...šesnaesto poglavlje...-
-...sedamnaesto poglavlje...-
-...osamnaesto poglavlje...-
-...devetnaesto poglavlje...-
-...dvadeseto poglavlje...-
-...dvadeset i prvo poglavlje...-
Image and video hosting by TinyPic

BOX 3Image and video hosting by TinyPic

DOGAĐAJI...
Ovdje ću pisati pomalo o sakom liku i što se dogodilo u proteklih 3 mjeseca, tako da ća te imati pregledno napisano što se događa svakome...
01. smijeh
Image and video hosting by TinyPic
-preselila se iz Kine u Japan
-stekla novu prijateljicu Lunu
-stekla novu prijateljicu Niku
-prohodala sa Rokyem
-dobila zlatnog retrivera na poklon
-moguća rastava njezinih roditelja
-otišla u kamp u Okayamu
-prevarila Rokya
-doživjela mjesec dana što je skupa s Rokyem

02. smijeh
Image and video hosting by TinyPic
-stekla novu prijateljicu Su-Yung
-prohodala s Tonyem

03. smijeh
Image and video hosting by TinyPic
-stekla novu prijateljicu Su-Yung
-rekla curama priću s njezinim ocem
-prohodala s Won-Kyem

04. smijeh
Image and video hosting by TinyPic
-sprijateljio se sa Su-Yung, novom susjedom

05. smijeh
Image and video hosting by TinyPic
-prohodao sa Su-Yung
-umalo prekinuo s Su-Yung
-doživio mjesec dana sa Su-Yung

06. smijeh
Image and video hosting by TinyPic
-preselila se iz Kine u Japan
-nabavila stan
-moguća rastava njezinih roditelja

07. smijeh
Image and video hosting by TinyPic
-sprijateljila se s Su-Yung

08. smijeh
Image and video hosting by TinyPic
-upoznao Su-Yung na kampu
-htio biti s njom, ali nije išlo

09. smijeh
Image and video hosting by TinyPic
-prohodao s Su_Yung
-prekinuo sa njom
-prohodao sa Lunom

BOX 4Image and video hosting by TinyPic

THE SONGS!!

Don't leave home - DIDO
Like a ghost don't need a key
Your best friend I've come to be
Please don't think of getting up for me
You don't even need to speak
When I've been here for just one day
You'll already miss me if I go away
So close the blinds and shut the door
You won't need other friends anymore

Oh don't leave home, oh don't leave home
If you're cold I'll keep you warm
If you're low just hold on
Cause I will be your safety
Oh don't leave home

And I arrived when you were weak
I'll make you weaker, like a child
Now all your love you give to me

When your heart is all I need

Oh don't leave home, oh don't leave home

If you're cold I'll keep you warm
If you're low just hold on
Cause I will be your safety
Oh don't leave home

Oh how quiet, quiet the world can be
When it's just you and little me
Everything is clear and everything is new
So you won't be leaving will you

Oh don't leave home, oh don't leave home

If you're cold I'll keep you warm
If you're low just hold on
Cause I will be your safety
Oh don't leave home

to: Su-Yung
Image and video hosting by TinyPic


My humps - BEP
What you gon’ do with all that junk?
All that junk inside your trunk?
I’ma get, get, get, get, you drunk,
Get you love drunk off my hump.

My hump, my hump, my hump, my hump, my hump,
My hump, my hump, my hump, my lovely little lumps. (Check it out)

I drive these scrubbers crazy,
I do it on the daily,
They treat me really nicely,
They buy me all these ice-ys.
Dolce & Gabbana,
Fendi and then Donna
Karen, they be sharin’
All their money got me wearin’

Fly gearrr but I ain’t askin,
They say they love my ass ‘n,
Se7en Jeans, True Religion,
I say no, but they keep givin’
So I keep on takin’
And no I ain’t fakin’
We can keep on datin’
I keep on demonstrating.

My love, my love, my love, my love
You love my lady lumps,
My hump, my hump, my hump,
My humps they got u,

She’s got me spending.
(Oh) Spendin’ all your money on me and spending time on me.
She’s got me spendin’.
(Oh) Spendin’ all your money on me, on me, on me

What you gon’ do with all that junk?
All that junk inside that trunk?
I’ma get, get, get, get, you drunk,
Get you love drunk off my hump.

What u gon’ do with all that ass?
All that ass inside them jeans?
I’m a make, make, make, make you scream
Make u scream, make you scream.

Cos of my hump, my hump, my hump, my hump.
My hump, my hump, my hump, my lovely lady lumps. (Check it out)

I met a girl down at the disco.
She said hey, hey, hey yea let’s go.
I could be your baby, you can be my honey
Lets spend time not money.
I mix your milk wit my cocoa puff,
Milky, milky cocoa,
Mix your milk with my cocoa puff, milky, milky riiiiiiight.

They say I’m really sexy,
The boys they wanna sex me.
They always standing next to me,
Always dancing next to me,
Tryin’ a feel my hump, hump.
Lookin’ at my lump, lump.
U can look but you can’t touch it,
If u touch it I’ma start some drama,

You don’t want no drama,
No, no drama, no, no, no, no drama

So don’t pull on my hand boy,
You ain’t my man, boy,
I’m just tryn’a dance boy,
And move my hump.

My hump, my hump, my hump, my hump,
My hump, my hump, my hump, my hump, my hump, my hump.
My lovely lady lumps x3

In the back and in the front.
My lovin’ got u,

She’s got me spendin’.
(Oh) Spendin’ all your money on me and spending time on me.
She’s got me spendin’.
(Oh) Spendin’ all your money on me, on me, on me.

What you gon’ do with all that junk?
All that junk inside that trunk?
I’ma get, get, get, get you drunk,
Get you love drunk off my hump.

What you gon’ do with all that ass?
All that ass inside them jeans?
I’ma make, make, make, make you scream
Make you scream, make you scream.

What you gon do with all that junk?
All that junk inside that trunk?
I’ma get, get, get, get you drunk,
Get you love drunk off this hump.

What you gon’ do wit all that breast?
All that breast inside that shirt?
I’ma make, make, make, make you work
Make you work, work, make you work.

She’s got me spendin’.
Spendin all your money on me and spendin’ time on me
She’s got me spendin’.
Spendin’ all your money on me, on me, on me.

to: Luna
Image and video hosting by TinyPic


Familly - PINK
Mama please stop cryin'
I can't stand the sound
Your pain is painful
and it's tearin' me down

I hear glasses breaking
As I sit up in my bed
I told god you didn't mean
Those nasty things you said
You fight about money
about me and my brother
And this I come home to
This is my shelter

It ain't easy, growin' up in World War 3
Never knowin' what love could be
You'll see, I don't want love to destroy me
Like it has done my family

Can we work it out?
Can we be a family?
I promise I'll be better
Mommy I'll do anything
Can we work it out?
Can we be a family?
I promise I'll be better
Daddy please don't leave

Daddy please stop yellin'
I can't stand the sound
Make mama stop cryin'
'Cause I need you around
My mama she loves you
No matter what she says it's true
I know that she hurts you
But remember I love you too!

I ran away today, ran from the noise
Ran away (ran away)
Don't wanna go back to that place
But don't have no choice, no way

It ain't easy, growin' up in World War 3
Never knowin' what love could be
But I've seen, I don't want love to destroy me
Like it did my family

Can we work it out?
Can we be a family?
I promise I'll be better
Mommy I'll do anything
Can we work it out?
Can we be a family?
I promise I'll be better
Daddy please don't leave

In our family portrait
We look pretty happy
Let's play pretend,
and act like it Comes naturally
I don't wanna have to split the holidays
I don't want two addresses
I don't want a stepbrother anyways
And I don't want my mom to have to change her last name

In our family portrait
We look pretty happy
We look pretty normal
let's go back to that
In our family portrait
We look pretty happy
Let's play pretend,
act like goes naturally

In our family portrait
We look pretty happy
We look pretty normal
let's go back to that
In our family portrait
We look pretty happy
Let's play pretend, act like it
Comes naturally
(can we work it out)
(can we be a family)
(promise ill be better)
(mom ill do anything)
(can we work it out)
(can we be a family)
(promise ill be betta)
(dady please dont leave)

In our family portrait
We look pretty happy
We look pretty normal
let's go back to that
In our family portrait
We look pretty happy
We look pretty normal
let's go back to that

Daddy don't leave... daddy don't leave
Daddy don't leave
turn around please
remember that the night you left you
took my shining star?
daddy dont......daddy dont leave
daddy dont leave
dont leave us here alone

Mom l'll be nicer
I'll be so much better
I'll tell my brother
I won't spill the milk at dinner
I'll be so much better
I'll do everything right
I'll be your little girl forever
I'll go to sleep at night

to: Nika
Image and video hosting by TinyPic

BROJAČ...
Posjetilo me...
Hit Counter
Hit Counter
ljudi... hm... nije loše, dođite opet...
(postavljano 1.srpnja.2006.)

Cursor from MyCuteSpace.com.