Still the same...

Evo, kako naslov kaže...Još sve stoji. Dakle, još sam na 58 kila. Cilj mi je do 20-og imati 55.
Izgladnjujem se već danima, a rezultati se ne vide. Gotovo da i ne jedem, želudac mi kruli po noći i teško zaspim, a kile ipak ne idu dolje. Koji je problem? Toliko se mučim, suzdržavam, umjesto da sve pošaljem u 3 pm.....I još ništa ne ide dolje. Nadam se da će uskoro napokon krenuti.
Trenutno sam u nekakvom stanju tupavosti, bolesna sam, imam temperaturu, i na 35 stupnjeva ja se doma smrzavam uz vestu i dekicu, a kad van pogledam - ljudi u kratkim hlačama i majicama na bretelice. No, brzo ću ja ozdraviti, pijem puno tekućine i skoro ništa ne jedem (što je odlično!).
Inače, u utorak idem sa jednim prijateljem na more, u Dalmaciju. S jedne strane, jedva čekam sve to, kupanje, uživanje, a s druge.....Ne znam da li sam spremna na sve to. Da me ON vidi u badiću. Ne, nije da mi je to sad toliko važno, ali nekako....Najbolji mi je prijatelj, imam osjećaj kao da će se nekako...Razočarati u meni kad me vidi u badiću.
Makar su to vjerojatno samo moje uvrnute misli kojih u zadnje vrijeme ima jako puno.
Nekidan sam išla malo u grad da vidim što novoga ima u dućanima, i malo sam isprobavala odjeću....I moram se pohvaliti, stanem u broj 38! Ja, cura koja je do prije godinu dana nosila hlače broj 44 sada stane u 38. Također sam uzela neku trenirku i suknjicu veličine S i odlično su mi stajale. Nekako sam se osjećala....Ponosno? Da, ponosno! I upravo me taj ponos tjera dalje...Kad se samo sjetim kako sam prije izgledala, u doba svoje najveće debljine kad sam imala 71 kilu na 164 cm....To su bili počeci mog ulaska u ovaj "svijet". Zatim eksperimentiranja s raznim dijetama, od kojim mi je jedino UN-ka pomogla....Zatim pohvale ljudi kako sam smršavila, kako sam tanka, pravi komad itd....Sve su te stvari posljednjih mjeseci jako utjecale na mene i na moje samopouzadnje. Postala sam samokritičnija (što je dobro, jer me prije baš bilo briga za celulit, ili recimo salo na nogama), i naučila sam jednu ružnu stvar - kako je ljepota pola posla. Tužno, ali istinito. Čim sam smršavila (znači,i proljepšala se) počela su mi se otvarati neka nova vrata, ljudi nisu mogli vjerovati da sam to - ja. Promijenila sam i osobnost, više nisam bila mala smotana curica koja je uvijek sretna i uvijek radi sve što joj se kaže. Počela sam graditi svoje mišljenje, svoj stil. Postala sam svoja, i stajala iza svega što sam rekla. Postala sam druga osoba koju su ljudi bolje prihvatili. I bila sam sretna, takva kakva sam. Kad razmislim, prije 5-6 mjeseci, kad se sve to dogodilo....Danas si mislim: jesam li još uvijek sretna? Mislim da jesam. No, nisam toliko kao onda. Naučila sam u tako malo vremena toliko novih stvari koje su utjecale na moj pogled na svijet. I tu se opet vrtimo u krug - nova ja....
Mislim da svakim danom postajem sve zrelija, no ono dijete u meni nikad neće nestati. Jer bitno je, iako se borim s nečim opasnim, voljeti živjeti. U prvom redu voljeti sebe. Jer, kako se kaže, ako voliš sebe, i drugi će te voljeti.
Zato drage moje, za svaku skinutu kilu si priuštite neku stvar koja će vas učiniti sretnom i zadovoljnom. A za svaku dobivenu se samo nasmiješite i recite onu staru - od sutra. Jer nikad nije kasno.

Volim vas sve...Uživajte u životu.
Pusa



EDIT: Promijenila sam dizajn jer mi se stvari u boxevima nisu vidjele. Ovaj dizajn je samo privremeni, dok ne napravim novi.

I našla sam nešto na netu. Ako J.Lo može, možemo i mi! (ali, ne zadugo:D)

Image Hosted by ImageShack.us

05.07.2008. u 21:12
° 13 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

Blog jedne cure koja samo želi biti poput svih ostalih...

Reflections (Care Enough) - Mariah Carey

Ciljevi:

64 thumbup
63 thumbup
62 thumbup
61 thumbup
60 thumbup
59 thumbup
58 thumbup
57
56
55
54


...................................


Dalje??

Thinspo avatars:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket