Contact Tables







Ja sam...
Zovem se Leonora i živim u Splitu. Imam 12-13 godina. Bavim se s puno toga i obožavam - svoj blog. Sa druge strane možete vidjeti stranicu mog pravog bloga. Više o meni pogledajte tamo. Nadam se da će vam se dvidjeti oba moja bloga!
Get yours today!



Loly

Welcome to my site






Hy, i'm Loly and i wish you a good time on my site!



Sve malo veće sitnice

29.01.2006., nedjelja

Ko je omiljeniji, pitanje je sad?

Evo, ja i Anći nešto pokušavamo shvatit. Zapravo, ja sam vatila i pokušavam nju uvjerit u to isto. Ja vam do nedavno nisam znala nikog iz svoje škole. Kad bi nekog popularnog pokazali, ja ne bih znala kako se taj zove. I nitko mene nije znao. Al meni to nije smetalo... imala sam svoj razred i bilo mi je super. Nisam i nešto bila previše uživljena u ove druge. Neki iz 6b (ja sam 6c) bi se meni javili: ˝Leonora!˝ a ja ono ostanem - ka ko je sad ovaj. I neki su me ljudi znali, al ja nisam znala njih. I tako, sve do nedavno nisam imala pojma kako se ko zove. Mislim, znala sam za njih... al nitko nikad nije čua za mene. I tako, ja naučila ko se kako zove... al i dalje. Nitko ne zna za mene. U razredu mi je sve u redu, al nisam nimalo popularna... znate, ono u pravom smislu riječi. A Anćica je popularna u razredu i zna je dosta ljudi izvan... ona misli da nije popularna. Ma i da je nezna nitko izvan našeg razrdea, bila bi iznad mene jer su ona i jedna Janis najpopularnije u razredu. a još i ta poznanstva izvan... ja sam upoznala neke ljude zbog one priče opisane u postu ˝Znate-već-tko˝ na mom originalnom blogu. I znam ko su i sve to šta sam gore rekla... al oni se mene pod mučenjem nebi uspjeli sjetit kad se nismo zapravo upoznali nego sam ja čula za njih i vidila ih. I sad Anćica misli da ona nije popularna. Ma neeee... A ja neznam kako bi joj dokazala da nju svi vole. Nju stvarno svi vole i popularna je i nekad se zna svađat, al kad se pomiri - svi joj oproste. Sve padne u zaborav i tako... s nekim ljudima se to ne radi. Ja mogu samo čekat da ona shvati da je jedna stvarno obožavana osoba i mogu joj samo govorit da je ona stvarno najpopularnija u razredu i da je vole i puno njih izvan našeg razreda. Onda, nema više sumnje: Anćica je jedna od njih 2-3 najpopularnije (možda je čak i najpopularnija od njih 2-3) u razredu i vole je mnogi. Omiljena je s više strana. To je zaključak. Al, kako da ona to shvati?...



- 21:31 - Prokomentiraj ako ti se da (1) - Treba ti ovo moje filozofiranje na papiru? - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Drugi blog, samo za neke posebne stvari...


Evo, ovaj blog je samo za neke posebne događaje... Moj pravi blog je sekin.blog.hr na kojem pišem baš o svemu. A ovo je kao sporedni blog... al neće biti NIMALO zapostavljen.

Koliko vas ima...
Brojač upaljen s prvim posjetiteljem...

Free Website Counters
Free Website Counters