my 2 pac block

I tko ..............

I tako ti mi prije par tjedana preciznije 12.05. krenuli na jedno dnevnu ekskurziju u Varaždin
Išli svi prvi razredi mi, komercijala, strojari(Čančarini omiljeni) i da ne zaboravim tajnike jer tamo imam najviše prijateljasmijehsmijeh smijeh smijeh a ne aj stvarno
Ma bilo je super dok mi ni pet ni šest nisu poćeli srat jer se pazite ovo družim s Ivonom kao to je sada zabranjeno aaaaaaaa
Al dobro to je bilo poslije nego vratimo se mi tamo gdje sam
ja stala
Išlo nas dosta išli busom na kat vvvvau
kao ono mi to imamo
i tak zajebavali sebang
ma bilo super stavit ću vam i slike kad mi Jelena
donesekissTo je to više mi se ne da pisat gladna sam ha ha smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh a ne stvarno sad bi me zanimala od Želje reakcija ili Vrućeg al nek on bolje sebe pogleda vjerujte mi on to nebi mogao podnjetinjaminjaminjaminjami

25.05.2007. u 21:53 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blogu možete pisati što god oćete komentirati sve moje ispade i takve stvari te saznati mnogo toga o 2 pacu, eminemu i tak tima

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr