my 2 pac block

Evo a ovo je za jednu osobu

mah Ovako
Jelena je inače moja najbolja prijateljica
tako ju volim
misim neznam šta bih bez nje
ona mi znači život sve na svijetu
i nadam se da ćemo ostati još dugo prijateljice............

Ovo što sam sad napisala je sve laž.
Mislim pa ja i nemam prijatelja...Jel tako ČIČKO
HA HA HA HA Jedva ćekam da vidim njenu reakciju na ovo
jer mi šalje takve komentare čudo
da nije spomenula moju bang omiljenu BIROTEHNIKU
jer mislim to je ono što mi "ide" da da
a to svi cool moji lege iz razreda mogu potvrditi...........
Evo Jelena jesi sretna SPOMENILA sam te OK!
Svrati još koji put ionako si ti jedina osoba
koja ovdje svrača a tko i bimah

25.05.2007. u 20:39 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blogu možete pisati što god oćete komentirati sve moje ispade i takve stvari te saznati mnogo toga o 2 pacu, eminemu i tak tima

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr