Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (9)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ponedjeljak, 27.08.2007.

EvO DrUgE OsObE

(prije nego što počnem reći ću da ću vas ubit, jer da je bilo samo 5 manje komentara, brisala bi blog...ovako ga moram nastavit pisat)

NekaKo SaM VeSeLa, NeZnAm ZaŠtO, JeR Mi StArCi SaMo ŠtO Se Ne PoUbiJaju
ali ja sam svejedno nekako hepi vezano za svoj život....treba se maknut od depre...bar na neko vrijeme

sada ću napisat post, koji ću stavit kao i dio onoga što piše u desnom boxu......

dakle

......ovo sam vam ja.....
još jedna ne shvaćena klinka, kao i puno klinaca moje dobi
ne razumije svijet oko sebe, razlog života, ljude, događaje,
no ni oni baš nju ne razumiju u potpunosti.
i imala sam crne misli, radila velike gluposti, na koje će me ožiljci još dugo podsjećati,
stavljala krvave slike po blogu itd.
no u zadnje vrijeme sam se promjenila. nije da mi se u životu sve poboljšalo,
naprotiv, sada je najgore nego što je ikad bilo, no probat ću na drugi način to sredit.
sada kada razmislim zašto sam to radila, i šta mi je to u životu trebalo-neznam
možda sam samo željela privući pažnju, željeti da me žale, željeti da me vole
makar iz sažaljenja
ali sada se to promjenilo... valjda će se svima svidjeti moja promjena...

- 10:22 - Zadnji Komentari (46 ih ima) - nije joj trebalo - ni ovo


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.