Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (9)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

petak, 17.08.2007.

slikice

ovih par dana zaredala ja nešto s postevima.....inače mi treba najmanje tjedan dana, a sad, ovo je već treći ovaj tjedan.... evo vam malo slikica snimljenih ovo ljeto

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.samo naša plaža,i naša stijena.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.skok u vodu.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.još jedan.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.moja dva brata.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.cvjetić.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.Paola i Leon.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
. u autiću.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.Oton,Leon,Paola.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.neki kaktusić.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.pogled kroz cvijeće.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.taxi izvolite.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.braco matrix.

imam još dosta slika, neke još moram isprebacivat(mobitel-komp) itd.

drugo, u mom životu..... najgore mi je kad me pitaju ovih dana, "i? ima šta novog kod tebe?".... ima,ima. ima toliko novih stvari. jedino što nemogu pričat o tom. jer, u prvom slučaju, ako krenem pričat o prvoj novoj stvari, počet ću plakat ko kišna godina, a u drugom, ako se radi o cerek, onda imam osjećaj kao da su to svi slušali 10 000 puta i da ih stvarno živciram, te iz njihovih gesta vidim kako samo čekaju da završim... onda, kada me pitaju, šta ima novog, ja kažem "ništa"

željela bi zahvaliti, (glpo mi je uvijek te nazivati zvjerkica, ali kako ne voliš svoje ima može ovako?) mojoj ZVI (hahaha,pa šta? baš je fora) koja je bila uz mene kada mi je bio potreban razgovor....stvarno ti hvala....kiss

i još:eekTina, MORAMO SE VIŠE NAĆeek

- 08:44 - Zadnji Komentari (34 ih ima) - nije joj trebalo - ni ovo


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.