Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (9)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ponedjeljak, 13.08.2007.

posvećeno......

MOJIM RODITELJIMA
Sta ce meni moja dica rec, kada sidnem pored njih na rub od posteje. i sta ce kad ih stavis medju nas da nam budu taoci od ovog ludila. sta bi andjeli s nama ljudima? I onda kad ih pustis do mene,imam cudan osjecaj, k'o da ih posudjujem. znaju dica sve sto triba znat'. znaju nista ne vidit', znaju nista ne pitat'. znaju andjeli s nama ludima


LJUDIMA S KOJIM SAM POSVAĐANA
Medju ljudima, za koje ne pitam, odavno neko postoji,kome ne praŠtam a trebao bih. Na te grane ja vise ne smim past. na njenu dusu prisit sve sto nisamo dospili. Koliko krivih rici pobigne kroz zube a ko ce ih stic. ka i perje baceno u vjetar, ne moš pokupit, a uČim se kupit. Medju ljudima o tome ne pricam, al znaju mi s lica procitati kome ne prastam a trebao bih

LJUDIMA KOJI SU SE TRUDILI ORASPOLOŽIT ME
K'o fina prasina u oku, sitan kamen na dnu cipele, ko fitilj zarobljen u vosku, mislim na tebe

JEDNOM TIPU (do sljedeće godine)
Ovo mi je skola i drugi puta cu pametnije jer falis mi do bola i znam da bit ce jos i bolnije. jer svaka ljubav nova rusi vjeru u tebe. ovo mi je skola i drugi puta cu pametnije

- 16:02 - Zadnji Komentari (76 ih ima) - nije joj trebalo - ni ovo


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.