< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

slike

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

myspace

myspace




myspace layout

myspace layout





PIPI duga .,.
myspace icon

myspace icon




myspace layout

myspace layout




video hosting

video hosting



Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace



Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace



Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace

cool blogovi:

anny10.blog.hr
barby10.blog.hr
smrdibuba.blog.hr
anaiiva.blog.hr
knezovici.blog.hr....................................
ima ih još al mi se ne da pisatbeljbeljbeljbeljbeljzijev

bedzevi.com,button,badges,priponke,Kosturska glava (kostur)

bedzevi.com,button,badges,priponke,I love you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ljubav, srce

bedzevi.com,button,badges,priponke,Imena:Ana

bedzevi.com,button,badges,priponke,Playboy

petak, 05.12.2008.

glupa sestraheadbangpuknucubangnononoburninmaddeadheadbangmad
ludnamcor
ej ljudi odkad van se nisan javljala odi je ana da vidite ja san sad 5 razred bang
matuša mi je 3
tehnički2
hj 4
engleski 5ili4
i neznan šta još, a barbari sve 5 bang kako to možeeek
ma dobro pust to sutra sv. nikola jeeeeeeeeeyesyeszujonaughtycoolsmokin ali ja san na selubangnamcornonoheadbangheadbangburninmadburninmad
ma pust to da vidite ja došla doma sestra mi tamo uči ona je 4 godini faksa bit će nastavnica teh hhhhaaaaa ja joj se smijen po cili dan ona meni kaže da napišen dom pa da neman u sub,ned..... ja napisala samo matušu otišla u sobu iden ja bacit neki papir u smeće kad u kanti 3 pojedena ogromna čipsa
ona kaže paaa onda ja uzela neki mali da pojiden ona neda glupača!!!!!!headbangmad ja se naljutila sve pobacala i upalila kom ubit ću je vidi mo se do idućeg posta byeeemah



| Reci nešto pametno… (0) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.