studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

slike

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

myspace

myspace




myspace layout

myspace layout





PIPI duga .,.
myspace icon

myspace icon




myspace layout

myspace layout




video hosting

video hosting



Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace



Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace



Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace

cool blogovi:

anny10.blog.hr
barby10.blog.hr
smrdibuba.blog.hr
anaiiva.blog.hr
knezovici.blog.hr....................................
ima ih još al mi se ne da pisatbeljbeljbeljbeljbeljzijev

bedzevi.com,button,badges,priponke,Kosturska glava (kostur)

bedzevi.com,button,badges,priponke,I love you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ljubav, srce

bedzevi.com,button,badges,priponke,Imena:Ana

bedzevi.com,button,badges,priponke,Playboy

ponedjeljak, 10.11.2008.

ejjjjjj ljudi odi sam ja ana pokazat ću vam neke pisme mislim napisat koje smo same izmislileyesyes pisme su smišnesmijehsmijeh a te neke pisme su izašle u školski list hhhhhaaaaaaaanutdeadzujothumbup
evo ovako idu:
NAOPAKE STVARI:
u našem malom stobreču,
ljudi na glavama nose vreću.
odi žene za kodišnjicu mužu
kupe u trafici ružu.
žene igraju nogomet,
a muški plešu balet.
moj tata u školu ide,
a ja lječim ljude od side
moj brat kupuje žensku robu
i ide na plesnu probu.
prijatlj mi nosi rozu boju,
a prijateljica budućnost gleda u stroju.
sva djeca voze ferrari,
a tata želi auto stari.
u našem mistu nije tisno,
a ljudi ima 1300,1200
ma sve isto!!!



USKRS
sretan uskrs vičem svima
evo 1 dobra rima:
jednu veče koka reče:
¨sretan uskrs mali zeče¨
zec otvori svoje oko i vikne koko!!!
o moja koko kako si mi divna krasna
kao da si neka basna
i ti moraš bit ljep
uskrs je zeko zar si sljep??
tada reče pile malo
¨kao da je vrijeme stalo¨
zeko nije donio jaja
žalila se mala kaja
medo zaki na vrata kuca
svi su sada tužna srca
šuma cijela puna tuge
nema nigdje male duge
na noge zeko stane
i kaže¨okitit ću sve grane¨
završio on sa poslom tim pa stane
zaboravio grdske grane
kaže mali medo
pod imenom edo
¨napravi ćemo gradsku paradu
zadivit će svaku zgradu
zeko sav pun sreće
jajima puni vreće
jaja zadivila svu djecu,
a šumski prijatelji kupili budilicu zecu
sad više na uskrs ne kasni
svaki udar budilice je glasni.................

byemah wavemahwavemahwave



| Reci nešto pametno… (13) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.