studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

slike

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

myspace

myspace




myspace layout

myspace layout





PIPI duga .,.
myspace icon

myspace icon




myspace layout

myspace layout




video hosting

video hosting



Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace



Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace



Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace

cool blogovi:

anny10.blog.hr
barby10.blog.hr
smrdibuba.blog.hr
anaiiva.blog.hr
knezovici.blog.hr....................................
ima ih još al mi se ne da pisatbeljbeljbeljbeljbeljzijev

bedzevi.com,button,badges,priponke,Kosturska glava (kostur)

bedzevi.com,button,badges,priponke,I love you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ljubav, srce

bedzevi.com,button,badges,priponke,Imena:Ana

bedzevi.com,button,badges,priponke,Playboy

četvrtak, 06.11.2008.

ej ljudi sitile smo se nešto napisat obe dvi smo tu kod mene(ane) taman nan je završila školathumbup: prije 3 god. išle smo na more sa brodon i išle se mi kupat kupali se mi , kupali i počele skakat s brod barbarin otac je nešto radi zavjese za kabinu pa nismo smili jako skočit da to ne poprskamo, barby nije znala kako će to izvest i ja joj išla pokazat:na brodu je bila neka šipka za tendu ja se lagano skliznila i pogodite šta za šipku mi je osta donji dio kupaćegdeadzujo a ona se cerilalud a ja se deren srića niko nije bia na moru: daj mi rezerni kupaći i ona mi ga dobaci skinila san onaj u (kabini) i bila sritnasretan sve je dobro prošlo nut i nikad više nećunono skoćit onako i pokazivat barbari kako se to radi nek se snađe kako zna i eto gladna san ko vuk moran ić jestnjaminjami papa



| Reci nešto pametno… (4) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.